معاون آموزش و پرورش بویراحمد گفت: لازم است آثار شهید مطهری به آسانی در اختیار معلمان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 01 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آناهیتا مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن روز معلم سالروز شهادت استاد اخلاق و معرفت اظهار کرد: شهید مطهری الگوی همیشگی و تمام نشدنی برای معلمان و اساتید و همه کسانی است که در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی قدم برمی‌دارند.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: اگر در حوزه تعلیم و تربیت افکار گفتار و رفتار آن شهید والامقام را به کار بندیم به اهداف مد نظر برای تربیت و آموزش نسل آینده دست خواهیم یافت.
این مسوول با اشاره به تقدم تربیت اسلامی بر هر امر دیگر در نظام تعلیم و تربیت از شهید استاد مطهری به عنوان الگوی جاودانه تربیت اسلامی یاد کرد.
این معاون آموزش و پرورش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این روز به همه معلمان استان به ویژه معلمان ابتدایی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: معلم موفق کسی است که با سیره استاد مطهری برای تربیت اسلامی آشنایی داشته باشد.
مرادیان ادامه داد: باید آثار شهید مطهری به عنوان ماناترین آثار حوزه تربیتی به راحتی در دسترس معلمان به ویژه معلمان جوان و تازه کار قرار گیرد.
وی گفت: خوشبختانه در شهرستان بویراحمد در ابعاد آموزشی و تربیتی و در حوزه ابتدایی معلمان با شور و شعور و معرفت بالا مشغول تدریس هستند و آموزش و پرورش نیز در حد توان برای هموار کردن این مسیر تلاش داشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست.آیندگان در مورد عملکرد شما قضاوت میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار