در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ عملیات اطفا و نجات توسط آتش نشانان قزوینی انجام شده است.
کد خبر: ۸۴۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 30 April 2020
 

 روز پرکار آتش نشانان در قزوین

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: اولین عملیات نهم اردیبهشت ماه با اعلام حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در دو راهی همدان آغاز شد که بلافاصله نیرو‌های ایستگاه‌های ۳ و ۶ در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام شد.
وی افزود: در ادامه نیز ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه از سقوط کودکی به داخل چاه در روستای ناصرآباد خبر داده شد که با اعزام نیرو‌های ایستگاه‌های ۴ و ۵ به محل حادثه، این کودک توسط اهالی و سلامت از چاه خارج شده بود.
منتظری ادامه داد: همچنین پس از اطفای حریق در خیابان اصفهان، در ساعت ۱۵ و ۵۴ دقیقه طی تماس با سامانه ۱۲۵ از سقوط شخصی داخل چاهک آسانسور در خیابان نوروزیان اطلاع داده شد که با حضور نیرو‌های ایستگاه‌های ۵ و ۷، مصدوم حادثه از چاه خارج و تحویل نیرو‌های اورژانس شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: سقوط کودک یحیی آبادی در رودخانه، حریق خودروی نیسان، سقوط خودرو به رودخانه، کمک به بیمار نخاعی و حریق ضایعات از دیگر تماس‌ها و عملیات‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در روز نهم اردیبشت بوده است.
منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار