جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف ۴۷ هزار و ۵۵۰ کیلو لیمو ترش احتکار به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در یک انباری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 29 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های فنی، فردی که اقدام به احتکار لیمو در شهرک صنعتی شیراز کرده بود را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران به آدرس مذکور اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن انبار، ۴۷ هزار و ۵۵۰ کیلو لیمو ترش احتکار که با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس، ارزش این محموله احتکار شده را برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ ملک‌زاده گفت: با توجه به افزایش نیاز داخلی به لیمو ترش که متاثر از شیوع کرونا و کاهش زمینه عرضه داخلی به دلیل اینکه این میوه در فصل کنونی محصول نمی دهد، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده و از عرضه آن به بازار خودداری می‌کنند و با قیمت‌های بالاتر به فروش می‌رسانند.

برچسب ها: کشف ، لیموترش ، احتکار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار