رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه از انجام یک مرحله دیگر از طرح سنجش سلامت جامعه حقوقی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 28 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،«رسول بهرامی پور» در خصوص طرح سنجش سلامت جامعه حقوقی استان، اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و از آن‌ جایی که جامعه حقوقی از آن دسته افرادی هستند که در این ایام کرونایی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند؛ امروز با همکاری خوب معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با حضور رییس محترم سازمان قضایی استان؛ ایستگاه سنجش سلامت در دادسرای نظامی استان کرمانشاه برپا گردید.

وی افزود: امروز حدود ۱۰۰ نفر از قضات محترم و کارمندان حقوقی با حضور پزشکان و کادر درمانی سپاه تحت سنجش سلامت قرار گرفتند که اگر خدای ناکرده افرادی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند مشخص و به مراکز درمانی معرفی شوند.

بهرامی‌پور با بیان اینکه تلاش ما این است که این برنامه را در مراکز حقوقی و قضایی بیشتری ادامه دهیم، ادامه داد: در این برنامه‌ی سنجش، به شرکت کنندگان بسته‌های فرهنگی بهداشتی نیز اهدا شد.

وی در پایان گفت: در این برنامه همچنین اندازه‌گیری قد و وزن، سنجش فشار خون و قندخون، تب سنجی، سنجش اکسیژن، روانشناسی و مشاوره پزشکی نیز صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار