معاون سیاسی استاندار قزوین : وضعیت بیماری کرونا در قزوین خردادماه سفید می‌شود رزمایش ضیافت همدلی با مشارکت واقفان استان قزوین برگزار شد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین وضعیت بیماری کرونا در استان را زرد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با رعایت و استمرار پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان شاهد وضعیت سفید این ویروس در خردادماه باشیم.
کد خبر: ۸۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 28 April 2020

 

 وضعیت بیماری کرونا در قزوین خردادماه سفید می‌شود

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، مراسمی با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از خیرین رزمایش ضیافت همدلی اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

در این رزمایش سه هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم کالا از قبیل روغن، برنج، قند و شکر، مرغ، تن ماهی، چای، سویا، ماکارونی، رب و خرما به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان جمع آوری شده است که میان نیازمندان توزیع می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین وضعیت بیماری کرونا در استان را زرد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با رعایت و استمرار پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان شاهد وضعیت سفید این ویروس در خردادماه باشیم.

منوچهر حبیبی در رزمایش ضیافت همدلی اوقاف قزوین که در امامزاده حسین (ع) این شهر برگزار شد، افزود: در حال حاضر وضعیت تمامی شهرستان‌های استان به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا به غیر از آوج که سفید گزارش شده، زرد بوده و این بیماری کنترل شده است.

وی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستا های استان را ۲۲۰ نفر اعلام و اظهار داشت: تست ۱۷۰ نفر از بیماران بستری شده مثبت و ۵۰ بیمار دیگر نیز مشکوک به این بیماری تشخیص داده شده‌اند.

به گفته این مسوول سیاسی، برای سفید شدن وضعیت استان قزوین به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا نیازمند همراهی و رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی از سوی مردم هستیم و این مهم باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ۹۰ درصد محدودیت‌ها در حوزه این بیماری در سطح استان برداشته شده، تاکید کرد: امیدواریم مردم در رفع محدودیت‌های اعمال شده نکات بهداشتی را فراموش نکنند تا شاهد ریشه کن شدن کامل این ویروس باشیم.

حبیبی، به پیام مقام معظم رهبری در حوزه شیوع ویروس کرونا اشاره و یادآور شد: اشاره صحیح ایشان به صحیفه سجادیه و رزمایش همدلی و کمک مومنانه از جمله نکات اصلی در گره‌گشایی و درمان این بیماری  بود که همه دنیا نیز به آن واقف شدند.

وی ادامه داد: امروز تمامی دانشمندان و پزشکان دنیا در رفع مشکل اپیدمی کرونا درمانده‌ شده‌ و این موضوع بیانگر آن است که خداوند با یک اراده کوچک خود می‌تواند طومار زندگی دنیا را درهم بپیچد و دین مبین اسلامی نیز چه خوب توانسته چنین شرایطی را در گذشته پیشبینی کند.

حبیبی یادآور شد: این درحالی است که از آمریکاییان سرمایه‌دار تا چین کمونیست امروز به این نتیجه رسیده‌اند که به غیر از دعا، هیچ راه دیگری برای درمان این بیماری وجود ندارد که این مهم دستاوردی دیگر را برای مومنان واقعی رقم زده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار