‌فرمانده انتظامی یزد:
فرمانده ‌انتظامی استان یزد با تاکید بر نقش اصلاح هندسی در کاهش تصادفات گفت: متاسفانه علیرغم برخی کارهای انجام شده، اقدام خوبی برای رفع نقاط حادثه خیز صورت نگرفت.
کد خبر: ۸۴۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 25 April 2020

سردار محمدرضا میرحیدری در نشست شورای راهوری ترافیک استان یزد اظهار داشت: آمار فوتی های ترافیکی یزد تکان ‌دهنده است و کاهش این آمار به جدیت بیشتر دستگاه‌ های مسئول در این زمینه نیازمند است.

وی با ابراز تاسف از اینکه حرکت منسجمی که لازم بود در استان شکل نگرفت تا کاهش حوادث را درپی داشته باشد اضافه کرد: آمار فوتی های ترافیکی یزد تکان ‌دهنده است و لازم است در جهت بهبود این روند و کنترل و مدیریت آن اقدامی عاجل صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طولانی بودن مسیرهای استان و مسافت‌ ها یکی از مهمترین دلایل حوادث برون شهری است تصریح کرد: ارتفاع سطح جاده ها نیز در وقوع حوادث نقش موثری دارند که اصلاح شیب شیروانی راه‌ های استان می تواند این مشکلات را تا حدی برطرف کند.

میرحیدری با تاکید بر اینکه بسیاری از استان‌ ها از دهه‌های قبل این راه را با جدیت دنبال می‌کنند، افزود: گرچه تاکیداتی صورت گرفته و کار انجام شده ولی روند آن کند است و باید با سرعت بیشتری در این حوزه حرکت کنیم.

فرمانده ‌انتظامی استان یزد در خصوص فوت راکبان موتورسوار در تصادفات رانندگی گفت: مشکلاتی که در این  رابطه وجود دارد بارها مطرح شده ولی آنگونه که باید مورد توجه نبوده است.

میرحیدری با بیان اینکه باید زمینه لازم فراهم شود که بتوان با تخلفات حادثه‌ساز موتورسیکلت سواران برخورد کرد خاطرنشان کرد: شورای شهرها و شهرداری ها باید در ارتباط با مسئولیتی که در درون شهرها دارند جدی تر ورود کنند.

فرمانده ‌انتظامی استان یزد با بیان اینکه ابزارهای لازم را نیز در استان در اختیار نداریم عنوان کرد: در ارتباط با رفع اشکالات هندسی و نقاط حادثه‌خیز بسیار مطرح شد اما اقدام خوبی صورت نگرفت تا پس از ابلاغ استاندار به  شهرداری یزد، اقدامات خوبی از پایان سال قبل در این زمینه آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار