باتوجه به شیوع کرونا و لزوم ماندن در خانه، بسیاری از کوهنوردان برای حفظ آمادگی خود اجبارا در خانه تمرین می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 25 April 2020

به گزارش تابناک ایلام، ویروس کرونا باعث شد در سراسرجهان مسابقات و فعالیت های ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شود. ورزش کوهنوردی هم از این قاعده مستثنی نبود. باتوجه به بسته شدن باشگاه های ورزشی، کوهنوردان برای حفظ آمادگی جسمانی خود مجبور شدند که در فضای خانه به تمرین بپردازند. دوران کرونا برای کوهنوردان بسیار سخت است زیرا آنها بیشتر فعالیت خود را در طبیعت گذرانده اند و حالا مجبور هستند برای جلوگیری از شیوع سریع این ویروس در خانه بمانند و به فعالیت بپردازند.

اکثر کوهنوردان فعالیت های خود را رها نکرده اند. آنها معتقدند که اگر ذهن خود را آماده کنند می‌توانند از هر چیزی صعود کنند. این صعود و تمرین موجب خواهد شد که قوت انگشتانشان تضعیف نشود.

شخصی که در عکس زیر مشاهده می کنید فعالیت های ورزشی خود را در خانه پیگیری می کند. او می گوید که برای حفظ روحیه ی خود تصمیم گرفته که صعود را از آشپزخانه آغاز کند! او اظهار می کند که مسیر صعود بسیار پیچیده است.

همچنین چالشی در فضای مجازی برای کوهنوردان راه افتاده که از آنها خواسته شده تا از کابینت، مبلمان و یا سایر وسایل خانگی خود صعود کرده و در فضای مجازی منتشر کنند. حتی بسیاری برای عکس منتخب جایزه در نظر گرفته اند.

 
 /ح
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار