دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: ورود مراجعه کنندگان به دادسرا مستلزم ثبت نام در سامانه "ثنا" است.
کد خبر: ۸۴۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 23 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرا،،شهرام کرمی با تاکید بر افزایش خدمات الکترونیکی در شعب دادسرای استان، اظهار کرد: در تلاشیم تا به منظور ارتقاء جایگاه دادسرا و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه کنندگان، میزان خدمات الکترونیک را افزایش دهیم.

 کرمی تصریح کرد: در این راستا از قبل برخی برنامه ریزی ها و اقدامات همچون استقرار سامانه کنترل تردد و ثبت نام ثنا(ابلاغ الکترونیکی) را اجرایی کرده ایم و براین اساس امکان ورود مراجعه کنندگان به دادسرا پیش از ثبت نام در سامانه ثنا امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند برای ثبت نام در این سامانه به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برای مراجعینی هم که در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، در ورودی دادسرا دو باجه مستقر شده که اقدام به ثبت نام مراجعه کنندگان در سامانه ثنا می‌کنند.

کرمی به برخی مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت: کاهش میزان ترددهای غیرضروری به دادسرا، کمک به کشف افراد کار قاچاق کن، افزایش چشمگیر صدور ابلاغیه های الکترونیک و رسیدگی سریعتر به درخواست‌های مراجعه کنندگان از جمله این مزیت ها به شمار می‌رود.

وی در پایان اعلام کرد: همشهریانی که قصد دریافت خدمات از دادسرای استان دارند، باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و تائیدیه ثبت نام خود در این سامانه را به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار