مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران از تولید بیش از ۹۰۰ هزار ماسک توسط مهارت آموزان فنی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 21 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران،سید حسین درویشی اظهار داشت: در طی ۵۰ روز گذشته تعداد ۹۱۷هزار و ۱۸۹ قلم انواع ماسک بهداشتی توسط مهارت آموزان کارگاه های فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگاه های آزاد استان تولید شدو در اختیار مراکز بهداشتی و مردم قرار گرفت.

وی همچنین به تولید دیگر اقلام بهداشتی توسط نیروهای مهارتی فنی و حرفه ای مازندران اشاره کرد افزود: تا به امروز تعداد ۴۰ هزار و ۴۲ عدد لباس بهداشتی شامل گان و بیلسورت و ۱۳ هزار و ۹۶۶ عدد پوشش جنبی کادر درمانی شامل ساق ، آستی و شلوار تولید و به مراکز درمانی تحول شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران گفت: در این مدت ۲۵ هزار و ۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بهداشتی ، ۱۹ هزار و ۳۰۶ عدد دستکش ، سه هزار و ۵۸۳ قلم کلاه بهداشتی تولید شد.

درویشی همچنین از ساخت یک هزار و ۳۵۰ عدد محافظ صورت پرستاری، ۷۵۰ عدد محافظ صورت سم پاش، ۲ هزار و ۵۵۰ قلم انگشتانه صفحه کلید و دستگیره درب و هفت هزار عدد ملافه بیمارستانی توسط مهارت آموزان فنی و حرفه ای مازندران خبر داد .

به گفته او در این فرآیند ۵۸۱ نفر در ۱۵۶ واحد آموزشی و ۱۲۶ کارگاه آموزشی مشغول به کار شدند و در حال حاضر نیز مشغول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار