در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد؛
رئیس قوه قضاییه از ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قتل عام جوجه‌های یک روزه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 20 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی درخصوص گزارش دیوان محاسبات اظهار کرد: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امر ناپسندی است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، افزود: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست، بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت المال را داد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجر به صدور حکم شده و در حال اجرای حکم است. بار‌ها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است، گفت: جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی و هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست.

وی افزود: اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است. برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود. در سال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار