معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه از لزوم ثبت شماره حساب سازمان های مردم نهاد جهت جمع آوری کمک های معیشتی در بحران کرونا ویروس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 12 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد. سردار محمد نظر ریحانی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه در زلزله آبان ماه ۸۶ کرمانشاه شاهد ناهنجاری هایی در جمع آوری مشارکت های مردمی بودیم. امروزه در بحث ویروس کرونا حجم کار بالا بوده که نیازمند برنامه ریزی مناسبتری است؛ انتخاب جمعیت هدف برای دریافت کمک های معیشتی حائز اهمیت بوده و درصورت عدم هدایت درست کمک ها تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: محدود کردن جمع آوری کمک های معیشتی سبب مدیریت مناسبتر آن می شود. همچنین بسیج به موازات پیشروی ویروس کرونا به مقابله با آن پرداخته و از لحاظ دسترسی و پراکندگی پایگاه ها، بسیج مناسبترین ساختار در شناسایی جامعه هدف برای اهدا کمک های معیشتی را دارد.

محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه ضمن بیان اینکه دفتر اجتماعی استانداری کرمانشاه به عنوان دبیرخانه اجتماعی در این ستاد فعالیت دارد ابراز داشت: شماره حساب سازمان های مردم نهاد که به منظور جمع آوری کمک های معیشتی ارائه می شوند بایستی به دفتر اجتماعی استانداری تحویل داده شده که موجبات سواستفاده از این شماره حساب ها فراهم نگردد.


الهی تبار با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار توسط مردم جلوه های زیبایی را در انقلاب اسلامی رقم زده که این اقدامات درجهت ثبات نظام انجام شده است افزود: کارشناسان، مدافعان سلامت، تولیدکنندگان موادضدعفونی کننده و بهداشتی و نیروهای نظامی تمامی تلاش خود را در این زمینه انجام داده است. کمک های مردمی در قالب مشارکت های مختلفی از جمله مالی و غیرمالی امکان پذیر بوده که کمک های غیرمالی شامل آموزش های حضوری و مجازی از طریق افزایش سطح دانش کرونا می باشد. محوریت مساجد در جمع آوری کمک های معیشتی حائز اهمیت بوده و مجامع خیرین و سازمان های مردم نهاد از جمله موکب های اربعین حسینی و هیات های ورزشی بایستی حضور به عمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار