خانم گل فوتسال آسیا با اشاره به در پیش بودن رقابت های فوتسال بانوان جام ملت‌های آسیا 2020 در کویت، گفت: در این دوره از رقابت‌ها بدنبال هت تریک قهرمانی در آسیا هستیم.
کد خبر: ۸۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 12 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سارا شیربیگی، سال 1398 را سالی پربار برای فوتسال بانوان در ایران دانست و اظهار کرد: در این سال بهترین رقابت‌های چهارده دوره گذشته لیگ برتر بانوان را داشتیم که به پویایی فوتسال بانوان کمک زیادی کرد.

بازیکن کرمانشاهی تیم لیگ برتری هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: کیفیت بازی‌های این دوره از لیگ به حدی بود که هنوز نمی‌توان بطور قطع گفت که کدام یک از چهار تیم مرحله پلی آف قهرمان می‌شود.

وی بابیان اینکه در این دوره از رقابت‌های لیگ چند بازیکن جوان مستعد شناسایی و به تیم ملی راه یافتند، عنوان کرد: در یکی دو سال اخیر نظراتی از سوی برخی کارشناسان درباره افزایش میانگین سنی بازیکنان تیم ملی و نگرانی از دور شدن این تیم از شرایط آرمانی چندسال گذشته‌اش مطرح می‌شود، برای همین پویایی لیگ برتر به ورود بازیکنان جوان و تازه نفس به تیم ملی کمک می‌کند.

ملی پوش فوتسال بانوان تصریح کرد: البته هنوز به شرایط بحرانی در تیم ملی نرسیده‌ایم و از سوی دیگر اخیرا هم فدراسیون روی رده سنی پایه تمرکز کرده که می‌توان به آینده تیم ملی خوشبین بود.

وی در ادامه به در پیش بودن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2020 که قرار است به میزبانی کویت برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا در این رقابت‌ها بتوانیم هتک قهرمانی در آسیا را بدست آوریم، هرچند که کار بسیار سختی در پیش داریم.

عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران یادآورشد: البته با توجه به شیوع بیماری کرونا احتمال تعویق این رقابت ها نیز وجود دارد که می‌تواند فرصت خوبی برای تقویت تیم ملی در اختیار ما قرار دهد.

وی اضافه کرد: متاسفانه پس از رقابت‌های آسیایی 2018 به مدت 9 ماه هیچ اردویی برای بازیکنان تیم ملی برگزار نشد و بگونه‌ای تیم ملی رها شد. بعد از آن نیز به مسابقات روسیه رفتیم که به دلیل عدم نداشتن اردوهای آمادگی نتیجه خوبی نگرفتیم.

ملی پوش فوتسال ایران تصریح کرد: با این وجود از سال 2018 تاکنون کار چندانی روی تیم ملی فوتسال بانوان انجام نشده و برای همین دشوار است بتوانیم دوباره قهرمانی را بدست آوریم.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی فدراسیون قرار بود از اسفند ماه اردوهای تیم ملی برگزار شود که به دلیل کرونا لغو شد، لذا بعید می‌دانم با دو ماه تمرین تیم ملی به شرایط ایده آل برسد و برای قهرمانی برود، ار طرف دیگر دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باقی مانده که باید پس از کرونا آنها را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار