امام جمعه قزوین؛
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فعالان مهدوی گفت: با ظهور منجی، جهان سرشار از امنیت و آرامش می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 08 April 2020

جهان با ناامنی، بیماری و ترس پایان نمی‌یابد

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از فعالان مهدوی که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه‌مندی مردم برای برنامه‌های نیمه شعبان بسیار ارزشمند است و کارهای خوبی که در سطح شهر توسط مجموعه های فرهنگی مردمی، هیئت ها، نهادها و افراد مختلف انجام می‌شود، ستودنی است.

 وی با بیان اینکه ظهور منجی، پایان تاریخ نیست، تأکید کرد: اینکه با ظهور منجی، عالم به پایان می‌رسد نگرش اشتباه و نادرستی است چرا که با ظهور حضرت زندگی نوینی بر اساس آرمان‌های الهی و دینی شکل می‌گیرد.

 امام جمعه قزوین پیگیری مطالبات و چشم‌انداز رهبر معظم انقلاب در باب ظهور و سبک زندگی اسلامی را یکی از ضروریات دانست و خاطرنشان کرد: چشم‌اندازی که رهبری برای آینده ترسیم کرده‌اند، برخاسته‌ی از نگاه قرآن و دین به آینده جهان است و به همین خاطر امنیت، امید، آرامش، ذکر و اخوت دینی در بالاترین سطح قرار دارد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌ها نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، تأکید کرد: آن چیزی که مورد توجه و اهمیت است، نگاه عمیق و عملیاتی به راهبردهای تحقق سبک زندگی اسلامی است و اگر اینگونه عمل کنیم حقیقتاً در راستای ظهور گام برداشته‌ایم.

 وی بر ساماندهی و یکپارچه شدن هر چه بیشتر کارهای خیر و کمک‌های مردمی و خیران تأکید کرد و گفت: اگرچه هر کسی می‌تواند به صورت مستقل نیز کارهای خیر انجام داده و به نیازمندان کمک کند اما هر چه این فعالیت‌های یکپارچگی بیشتری پیدا کند، اثر مطلوب‌تری خواهد داشت.

 آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: فضای ارتباطی با محور فضای مجازی را جدی‌تر کنیم و ارتباطات را در فضای مجازی گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار