با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف تامین سلامت شهروندان و کاهش مراجعه حضوری،برنامه‌ زمان‌بندی تماس تلفنی مستقیم شهروندان با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اعلام و شرایط آن فراهم شده است.
کد خبر: ۸۳۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 05 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:شورای شهر شیراز روز یکشنبه اطلاعیه‌ای با هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان به ادارات و تامین سلامت عمومی صادر کرده که حاوی برنامه‌ زمان‌بندی تماس تلفنی مستقیم شهروندان با رییس و اعضاء دیگر شورای اسلامی شهر شیراز از طریق شماره تلفن ۰۷۱۳۷۳۶۸۵۳۰ است.

بر اساس این اطلاعیه،عبدالرزاق موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز از ساعت ۱۳ الی ۱۵ روزهای یکشنبه پاسخگوی تماس تلفنی مستقیم شهروندان است.

روزهای شنبه سینا بنی‌زمانی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا و ناظر منطقه ۹ شهرداری و قاسم مقیمی، رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و ناظر منطقه ۷ به ترتیب از ساعت ۹الی ۱۱ و ۱۱ الی ۱۳ به مطالبات و خواسته‌های تلفنی شهروندان پاسخ می‌دهند.

در روزهای یکشنبه محمدتقی تذروی،عضو دیگر شورا از ساعت ۹ الی ۱۱، و نواب قائدی،رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر منطقه ۶ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ به تماس‌های تلفنی شهروندان به صورت مستقیم پاسخ می‌دهند.

در روزهای دوشنبه ابراهیم صبوری،نایب رییس شورا و ناظر منطقه ۲ و نوذر امامی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر منطقه ۵ به ترتیب از ساعت ۹ الی ۱۱ و ۱۱ الی ۱۳ پاسخگوی سؤالات و خواسته‌های شهروندان شیرازی هستند.

 

اطلاعیه شورای اسلامی شهر شیراز
ساعت ۹ الی ۱۱ روزهای سه‌شنبه به پاسخگویی تلفنی سعید نظری، سخنگوی شورا و ناظر منطقه ۱۱ اختصاص یافته و سولماز دهقانی،رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر منطقه ۸ نیز از ساعت ۱۱ الی ۱۳ همان روز پاسخگوی تماس تلفنی مستقیم شهروندان است.

روزهای چهارشنبه لیلا دودمان،رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و ناظر منطقه یک شهرداری از ساعت ۹ الی ۱۱ و احمد تنوری،رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای پنجم شیراز و ناظر منطقه ۴ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ می‌دهند.

علی ناصری،رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و ناظر منطقه ۱۰ در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ و احمدرضا دستغیب دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر منطقه ۳ شهرداری نیز از ساعت ۱۱ الی ۱۳ همین روز پاسخگوی مطالبات و تماس‌های تلفنی شهروندان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار