-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از انجام ۵۰۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 04 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: به دلیل ویروس کرونا در نوروز امسال، هتل‌ها، مراکز اقامتی، مهمانپذیرها، خانه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، مجتمع‌های بین راهی و پذیرش گردشگران و مسافران نوروزی ممنوع بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضع موجود در پی شیوع ویروس کرونا و عدم ارائه خدمات توسط تأسیسات گردشگری استان کاهش چشمگیری از ترددهای جاده‌ای و ورودی گردشگران و مسافران در استان نسبت به سال گذشته به وجود آمد.

شنبه زاده عنوان کرد: همچنین به منظور کنترل بیماری کرونا در سطح از تمامی هتل‌ها، خانه مسافرها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، مجتمع‌های بین‌راهی و زائرسراها توسط کارشناسان نظارت و مدیران ادارات شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی و به شکل مستمر از این مرکز بازدید شده است.

وی از اجرای بیش از ۵۰۰ مورد بازدید نظارتی تاسیسات گردشگری به صورت شبانه روزی و رصد تمامی فعالیت‌های آنها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اضافه کرد: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری و به‌ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار