شفیعیان با بیان اینکه راهی جز فاصله‌گذاری اجتماعی نداریم، ادامه داد: کرونا زودتر از ما به سیزده‌به‌در رفته و بهترین جای طبیعت را گرفته، پس در خانه بمانیم تا ایثارگران عرصه بهداشت و تلاشگران سلامت بتوانند به خانه خود برگردند و آن‌گاه با شکست کرونا همه در کنار همدیگر جشن سلامتی بگیریم.
کد خبر: ۸۳۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 31 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مهدی شفیعیان  افزود: به طور جدی از هرگونه اجتماع جلوگیری و با هرگونه تردد غیر ضروری در روز طبیعت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری مردم روستا، کمک فرماندهی نیروهای بسیج حوزه‌ی مقاومت امام سجاد(ع) و نیروی انتظامی و در راستای مهار ویروس کرونا در منطقه پویش منع ترددهای غیر ضرور در روستای حسین‌آباد و سه‌راهی تقی‌آباد به راه افتاده و از تردد خودروها به منطقه امامزاده حسن(ع) و هکان برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممانعت به عمل می‌آید.

به گفته وی این پویش تا اطلاع بعدی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، محور ورودی جهرم از سمت لارستان و در محدوده میدان خلیج فارس مسدود و از ورود و خروج خودروها جلوگیری شد.

وی تصریج کرد: اجرای این طرح با حضور اعضای شورای تامین شهرستان جهرم کلید خورد و قرار شد عملیات محدودسازی تردد در این محور با شدت بیشتری انجام شود.

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: همه اماکن مذهبی وگردشگری، دهستان‌های راهگان اعم از دهکده توریستی باباسهراب در فتح‌آباد، غار و تنگ تادوان، امام‌زاده حسین (ع) مورچگی، امازاده حسین(ع)خافتر و مراتع کوه گرم(تنگ تخه) و دیگر نقاط گردشگری منطقه برای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل و راه‌های آن مسدود است.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه کمیته امنیتی بخش راهگان تدابیری برای حفظ سلامتی و جان مردم منطقه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ خواهد شد.

شفیعیان از مردم خواست منتقل‌کننده کرونا در سیزده بدر نباشند و ابراز کرد: همه مسیرهای ورودی به دهستان‌های راهگان محدوده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در روزهای ۱۲و۱۳‌فروردین توسط نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی کنترل و مسدود می‌شود.

به گفته وی از ورود خودروهای غیر بومی وبومی غیرساکن و خروج خودروهای بومی به ویژه که خانواده همراه داشته باشند، به طور کامل جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهی جز فاصله‌گذاری اجتماعی نداریم، ادامه داد: کرونا زودتر از ما به سیزده‌به‌در رفته و بهترین جای طبیعت را گرفته، پس در خانه بمانیم تا ایثارگران عرصه بهداشت و تلاشگران سلامت بتوانند به خانه خود برگردند و آن‌گاه با شکست کرونا همه در کنار همدیگر جشن سلامتی بگیریم.

ییس هیات مدیره مجموعه باغ شهری بهارستان گفت: پیرو اطلاعیه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ و در قالب طرح فاصله‌گذاری، از ۹فروردین ۹۹ ورود افرادمتفرقه به غیر از شخص مالک به این مجموعه ها ممنوع است.

محمدرضا حریری افزود: از همه مالکان استدعا می‌کنیم ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به سایر همسایگان برای اجرای این تصمیم همکاری لازم را به عمل آورند.

ورودی برخی فرجگاه‌های داخل شهر جهرم چون تپه شهدا و شهربازی‌ها و پارک‌ها نیز مسدود و گذرگاه‌های برخی تفرجگاه‌های طبیعی شهرستان جهرم چون جنگل چاتیز، دریاچه سد سلمان در بخش سیمکان نیز به همت اهالی همان منطقه و نیروهای مردمی به صورت خودجوش مسدود شده است.

مدیر مسئول مجتمع گردشگری اقامتی پردیس گفت: پیرو اطلاعیه شیوع ویروس کرونا از ۶ اسفند ماه، مدیریت مجموعه به صورت خودجوش نسبت به تعطیل کردن مجموعه گردشگری شامل رستوران و سفره‌خانه، کافه، قهوه‌خانه، فست‌فود، شهربازی و قایقرانی اقدام کرد.

کرامت‌الله رحمانیان افزود: سپس این مجموعه‌اقامتی و گردشگری در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و طرح دولت از تاریخ ۷ فروردین ۹۹ درب مجموعه را بسته و از ورود کلیه افراد به غیر از شخص مالک به مجتمع آن هم صرفا جهت آبیاری و سرآوری ممنوع اعلام کرد.

وی توصیه کرد: بنابراین از مالکین فهیم و مردم دلسوز استدعا داریم جهت گردش به مجتمع پردیس مراجعه نفرمایند و در اجرای این تصمیم همکاری لازم را به عمل آورید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، 13 بدر ، روز طبیعت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار