معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: شهروندان قزوین با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران باید از بیرون رفتن در روز طبیعت خودداری کرده و در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 31 March 2020

شهروندان قزوین برای سلامت خود و دیگران روز طبیعت در خانه بمانند

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: براساس پروتکل‌های بهداشتی، مهمترین مولفه برای مهار ویروس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن است که این مساله باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراسمی سیزده بدر را می‌توان در پنجاه بدر جبران کرد، اظهار داشت: از تمام شهروندان قزوین درخواست می‌شود تا از تردد در فضای باز خودداری کرده و برای حفاظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند.

حبیبی تاکید کرد: در روز طبیعت تمام پارک‌ها، فضاهای سبز شهری، اماکن تفرجگاهی و مراکز تفریحی تعطیل بوده و اگر توقفی در این مناطق صورت پذیرد به نوعی خلاف قانون بوده و مستحق اعمال برخوردهای جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از توقف و اسکان افراد در اماکن تفریحی، اجازه برپایی چادر در روز طبیعت به مسافران داده نشده و خدمات سرویس بهداشتی و آب نیز قطع می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: هدف از تمامی اقدامات انجام شده، حفظ سلامتی شهروندان در مقابل بیماری کرونا است که انتظار می‌رود همراهی هرچه بیشتر مردم را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار