سرپرست سازمان آرامستان شهرداری تبریز اعلام کرد: روحانیان ناظر به نمایندگی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراحل کفن و دفن متوفیان کرونایی وادی رحمت تبریز حضور می یابند.
کد خبر: ۸۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 28 March 2020

به گزارش تابناک تبریز ، فرخ جلالی اظهار کرد: به منظور اطمینان خاطر شهروندان مومن تبریزی، نمایندگان امام جمعه تبریز به عنوان روحانی ناظر، در مراحل شستشو و کفن و دفن متوفیان کرونایی حضور می یابند.
به گفته او، نمایندگان حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم از امروز جهت نظارت برمراحل شستشو، اقامه نماز میت و کفن و دفن در وادی رحمت تبریز مستقر شدند.
جلالی خاطرنشان کرد: این عزیزان تا پایان بحران کرونا و ریشه کن شدن بیماری به صورت جهادی و افتخاری با ما همراه خواهند بود.  

این مقام مسئول در سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد حضور نماینده دفتر امام جمعه ی محبوب شهرمان در مراسم تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی موجبات آسودگی خاطر بازماندگان این عزیزان را از لحاظ رعایت تمامی تشریفات شرعی را فراهم آورد.
او تاکید کرد: به شهروندان اطمینان می دهیم که تمام اصول شرعی، بهداشتی و انسانی برای تدفین متوفیان کرونا در وادی رحمت رعایت می شود اما حضور نمایندگان امام جمعه محترم تبریز، باعث رفع شبهات و آسایش خاطر شهروندان خواهد بود.
جلالی از نماینده ی محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای اعزام نماینده و تامین آسایش روحی و روانی مردم مومن تبریز قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار