معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس با اشاره به بازدید و نظارت میدانی برای بسته نگه داشتن کلیه صنوف غیرضروری گفت: به بیش از ۲ هزار و ۵۷۶ واحد صنفی غیرضروری جهت تعطیل کردن واحدها تذکر داده شده است.
کد خبر: ۸۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 25 March 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدمهدی عرب با اشاره به بازرسی‌های مستمر بر اصناف استان فارس اظهار داشت: این بازرسی‌ها از 24 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد و پس از آن نیز در ماه رمضان بازرسی‌ها و نظارت به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بازرسی تا 5 فروردین ماه گفت: نیروهای دائم بازرسی در سردخانه مرکزی جهت نظارت بر توزیع میوه طرح تنظیم بازار مستقر شدند و با به کارگیری 15 بازرس رسمی و 100 ناظر افتخاری به صورت دو شیفت بر بازار نظارت می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری افزود: جهت نظارت بیشتر بر فعالیت اصناف با دستگاه‌های دیگر نظیر فرمانداری، اماکن ناجا، نیروهای ستاد پیشگیری دادگستری همکاری و تعامل شده و بر بازار نظارت می‌شود.

عرب بیان کرد: همچنین 120 نفر از هسته‌های امر به معروف نواحی چهارگانه برای تذکر لسانی به واحدهای صنفی غیرضرور به منظور تعطیلی واحد تعامل و به کارگیری شده است.

 

وی با اشاره به بازدید و نظارت میدانی برای بسته نگه داشتن کلیه صنوف غیرضروری برابر دستورالعمل‌های صادره تصریح کرد: در همین راستا به بیش از 2 هزار و 576 واحد صنفی غیرضروری جهت تعطیل کردن واحدها تذکر داده شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس خاطرنشان کرد: بیش از 176 صورتجلسه عدم تعطیلی واحدهای متخلف تنظیم و به اماکن برای پلمب ارسال شده است.

عرب عنوان کرد: همچنین با 14 واحد صنفی که دستورالعمل بهداشتی را رعایت نکردند، برخورد شده و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و 39 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش 217 میلیون و 459 هزار ریال نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به استقرار بازرس مقیم جهت نظارت و شرکت در جلسات نرخ‌گذاری میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز گفت: بازرسی از واحدهای صنفی فروشندگان مرغ و گوشت جهت رعایت کلیه اصول بهداشتی و پیشگیرانه ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار