رئیس دادگستری چاروسا با تقدیر از همکاری مردم در زمینه پیشگیری از این بیماری عنوان کرد: دستگاه قضایی برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی‌گیرند و ملزومات مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد سختی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 24 March 2020
رئیس دادگستری چاروسا گفت: تمامی بازار چاروسا تا اطلاع ثانویی تعطیل است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید سعید سعادت‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا اظهار داشت: امسال عید متفاوتی نسبت به بقیه سالها داشتیم و امیدواریم هر چه سریع تر این بیماری منحوس از کشور خارج شود تا مردم بتوانند به راحتی زندگی خود را ادامه دهند.
رئیس دادگستری چاروسا با تقدیر از همکاری مردم در زمینه پیشگیری از این بیماری عنوان کرد: دستگاه قضایی برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی‌گیرند و ملزومات مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند برخورد سختی خواهد داشت.
وی افزود: نظر به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی همه دستگاه ها و ارگان‌های دولتی برای پیشگیری ویروس کرونا و همچنین مصوبات شورای هماهنگی سران سه قوه در خصوص بیماری کرونا و از آنجایی که حفظ سلامتی هموطنان از مصادیق بارز حقوق عامه می‌باشد و جهت صیانت از حقوق شهروندی و جلویگری از این بیماری و بیشتر شدن آسیب ها و خطرات برنامه های مختلفی در منطقه چاروسا در دستور کار قرار گرفت.
سعادت‌فر یادآور شد: گشت های مشترک، راه اندازی ایستگاه تب سنجی با همکاری شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و بسیج در ورودی دهستان جاورده و نقاطی از روستاها که نیازمند تب سنجی باشند از جمله این اقدامات بود.
رئیس حوزه قضایی چاروسا از تعطیلی بازار شهر قلعه رئیسی خبر داد و گفت: شهر قلعه رئیسی به دلیل مرکز بودن با تمامی روستاها و بخش دیشموک و افراد مختلفی که به آن ورود می کنند و خطرات این بیماری را افزایش می دهند تصمیم گرفته شد با همکاری امور صنفی که لازم است از آنها تشکر کرد تمامی بازار این شهر تعطیل گردد.
وی ادامه داد: کلیه اصناف، بازاریان و فروشگاه ها و پاساژها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و با توجه به اینکه ادامه فعالیت این اماکن می تواند اقدامی در جهت تهدید سلامت مردم باشد علاوه بر عنوان مجرمانه و تهدید بهداشتی به لحاظ تمرد در مقابل قانون و مامور دولت جرم محسوب می‌گردد و برخورد می‌شود .
این مسوول خاطرنشان کرد: با هر نهاد کمکار برخورد و هرگونه تخطی از این دستور منجر به پلمب و جرم مشهود تلقی می گردد لذا از همه بازاریان و مردم می خواهیم که در جهت حفظ سلامت همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار