رئیس پلیس راه استان ایلام از ریزش کوه در محور ایلام به سمت دره شهر (تنگه رازیانه) خبر داد و گفت: رانندگان با توجه به ریزش نزولات جوی مراقب ریزش کوه در محورهای مواصلاتی باشند.
کد خبر: ۸۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 22 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی تا روز سه شنبه در استان، سطح محورهای مواصلاتی استان لغزنده خواهد بود و می‌طلبد رانندگان با توجه به کوهستانی بودن منطقه از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: در اثر بارش نزولات آسمانی احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی وجود دارد و در حال حاضر ریزش کوه در محور ایلام به دره شهر (تنگه رازیانه) گزارش شده که توسط نیروهای پلیس راه با کمک راهداری در حال پاک سازی می‌باشد.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر و مسیرهای کوهستانی استان را دارند باید مراقب باشند تا در صورت ریزش کوه بتوانند از خود واکنش نشان دهند و دچار حادثه نشوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان توصیه کرد: با توجه به توصیه‌های مکرر مسئولان در خصوص پیشگیری از اپیدمی بیماری ویروس کرونا، تقاضا داریم از ترددهای غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند تا زنجیره ابتلاء به شیوع این بیماری قطع شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار