ار امروز شنبه
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان از امروز شنبه آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 07 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، محبوب حیدری اظهار داشت: دومین مرحله از ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل در شهرهای اردبیل و خلخال از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و در ساعت ۲۴ روز یکشنبه پایان می‌یابد.

وی گفت: کلیه متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در مدت زمان مذکور با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

حیدری افزود: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، متقاضیان نهایی مطابق ظرفیت احصا شده برای هر شهر از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نمایند.

وی دذ گفتگو با ایرنا بیان‌کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض نمودند چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره فرآینده ثبت‌نام اعلام‌کرد: تمام اطلاعات لازم در سایت ثبت‌نام به نشانی tem.mrud.ir موجود است.

حیدری افزود: آورده اولیه متقاضیان بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که با حدود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی و بقیه هزینه ساخت باید توسط متقاضی در طول دوره ساخت به حساب واریز شود.

وی یادآور شد: بر اساس قانون ساماندهی چهار شرط وجود دارد که متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن باید واجد آن باشند، اول آنکه متقاضیان باید از اول انقلاب از امکانات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده باشد و اصطلاحا فرم ج آنها سبز باشد. شرط دوم آن است که متقاضی از اول فرودین سال ۱۳۸۴ فاقد مالکیت خصوصی باشد ، شرط سوم تاهل و شرط چهارم سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهری است که متقاضی تقاضای مسکن کرده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
سلام .ثبت نام کردم .منتهاکدپیگیری رایادداشت نکردم.کد شانزده رقمی به گوشی نیامد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار