دادستان دهلران هشدار داد ؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور دو نامزد راه یافته به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات زود هنگام سلامتی مردم را به خطر نیندازند .
کد خبر: ۸۲۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۱ 07 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : برابر قانون با جلسات و تجمعات خانگی این دو کاندیدا برخورد می شود.

وی افزود: باتوجه به شرایط حساس کنونی جامعه وبه خاطر سلامت عمومی شهروندان کسانی که میزبان جلسات و میتینگ های انتخاباتی این دو کاندیدا در منازل خود باشند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران بیان داشت : بدون هیچ گونه اغماضی با هر کاندیدی که بخواهند جلساتی در حوزه شهرستان دهلران داشته باشند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

نجومی گفت : برگزاری جلسات ونشست های انتخاباتی تا قبل از مهلت قانونی که قانون گذار مشخص کرده تخلف محسوب خواهد شد و این داستانی ضمن هشدار به کاندیداها پرونده تخلف در این دادستانی برای آنها تشکیل خواهد داد .

دادستان دهلران بیان داشت : مباحث بهداشت و درمان و سلامت جامعه از موضوعات بسیار مهمی است که این دادستانی به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد و با متخلفین برخود خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار