کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی وزش باد، شرایط برای فعال شدن کانون‌های گرد و خاک و غبار محلی از روز پنجشنبه در استان مهیاست.
کد خبر: ۸۲۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 04 March 2020

به گفته آسیه آقایی پدیده گرد و غبار محلی از روز جمعه تا اوایل روز شنبه هفته آینده و آلودگی هوا در مناطق مرکزی این استان استمرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان است بیان کرد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی از روز پنجشنبه (فردا) همراه با غبار محلی پیش‌بینی‌ می‌شود.  

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت روز گذشته به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح هم در سردترین ساعت به یک درجه سانتی‌گراد رسید.

آقایی، گرم ترین نقطه استان را چوپانان و کاشان با ۱۶ درجه و سردترین را بویین میاندشت با سه درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام و اضافه کرد: بیشینه دمای اصفهان برای فردا ۱۴ درجه و کمینه آن سه درجه پیش بینی می‌شود.

وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه، هوای صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد و برای روز جمعه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبار ‌محلی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار