معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با اقدامات صورت گرفته در بستر "امداد الکترونیک" امکان کمک مردمی با تعیین نیازمندان در هر شهر، برای مردم نیکوکارر فراهم شده است.
کد خبر: ۸۲۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 04 March 2020

 

امکان کمک غیرحضوری به نیازمندان با امدادالکترونیک

به گزارش تابناک قزوین؛ فرزاد فرهادی در نشست جشن نیکوکاری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدت ها قبل موضوع گسترش بستر خدمت رسانی به مددجویان و ارتباط مردمی در قالب خدمات غیرحضوری را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا کمک های مردمی از مدت ها پیش به صورت مستقیم دریافت نمی شود و شماره های کارت و حساب بانکی برای این منظور تعریف شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بر همین اساس مشترکان ثابت کمک به ایتام و فرزندان تحت حمایت در طرح های اکرام ایتام و محسنین، کمک های خود را به صورت مستقیم به شماره حساب فرزند تحت حمایت خود واریز می کنند.

وی افزود: کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی به نیازمندان استان قزوین تعریف و فعال شده است اما گاهی برخی افراد اظهارمی دارند که براساس نیت خود، می خواهند کمک خود را به نیازمندان شهر و منطقه خاصی اهداء کنند.

فرهادی تصریح کرد: برای این منظور هم کدهای دستوری تعریف شده در نتیجه اگر کسی بخواهد کمک خود را به نیازمندان و محرومان شهر خاصی اهداء کند باید از کد دستوری تعریف شده برای آن استفاده کند.

وی توضیح داد: کد دستوری # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان البرز، کد دستوری # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان تاکستان، کد دستوری # ۰۲۸۳*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آبیک، کد دستوری # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان آوج و کد دستوری # ۰۲۸۵*۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان بوئین زهرا فعال است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: همچنین برای نیازمندان آبگرم کد دستوری # ۰۲۸۲*۸۸۷۷*، برای مددجویان اقبالیه کد دستوری # ۰۲۸۷*۸۸۷۷*، برای محرومان الموت شرقی کد دستوری # ۰۲۸۸*۸۸۷۷*، برای نیازمندان الموت غربی کد دستوری # ۰۲۸۹*۸۸۷۷*، برای محرومان طارم سفلی کد دستوری # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷*،  برای مددجویان اسفرورین کد دستوری # ۰۲۸۱۱*۸۸۷۷*، برای نیازمندان خرمدشت کد دستوری # ۰۲۸۱۲*۸۸۷۷*، برای مددجویان دشتابی کد دستوری # ۰۲۸۱۳*۸۸۷۷*، برای محرومان رامند کد دستوری # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷*، برای مددجویان شال کد دستوری # ۰۲۸۱۵*۸۸۷۷* و برای نیازمندان ضیاء آباد کد دستوری # ۰۲۸۱۶*۸۸۷۷* در دسترس عموم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند با استفاده از این کدهای دستوری کمک خود به نیازمندان را در اقصی نقاط استان اهداء کنند تا براساس نیت اعلام آنها برای محرومان صرف شود.

فرهادی با اشاره به لزوم رعایت مسائل بهداشتی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از شیوه های غیرحضوری برای نیازمندان اهداء کنند تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی که از سوی پزشکان پرتلاش کشورمان اعلام شده، با انفاق خود بلاها را از خود و خانواده دفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار