کارشناس هواشناسی یزد هشدار داد:
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از ورود سامانه ناپایدار جوی و کاهش دمایی ۵ تا ۷ درجه‌ای در استان خبر داد و از مردم خواست از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۲۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 03 March 2020

«سیدعباس میرحسینی» با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان یزد و شروع فعالیت این سامانه اظهار کرد: در بعضی از ساعات به خصوص اوایل روز دوشنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک برای استان پیش بینی و از اواخر دوشنبه تا صبح پنجشنبه کاهش دما و احتمال بارش پراکنده در روز سه‌شنبه را شاهد هستیم.

وی از پایان فعالیت این سامانه در ساعات ابتدایی روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: مخاطراتی شامل آسیب به سازه‌های گلخانه‌ای، کاهش دید افقی و تنش دمایی، استان را تهدید می‌کند به همین منظور توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری پرهیز و با اطمینان از استحکام سازه‌های گلخانه‌ها، تنظیم دمای داخل گلخانه‌ها و سایر محیط‌های پرورشی بسته، نکات ایمنی در این شرایط رعایت شود.

میرحسینی در رابطه با تنش دمایی استان، تصریح کرد: به دنبال نوسانات دمایی استان شاهد کاهش دمای ۵ تا ۷ درجه‌ای از اواخر دوشنبه هستیم که تا صبح پنج شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان تغییرات دمایی یزد در شبانه روز گذشته را بین ۷ و ۲۳ درجه اعلام کرد و گفت: در این مدت، سبزدشت با دمای منهای ۲ درجه سردترین و بافق و مروست با دمای ۲۶ درجه گرمترین نقاط استان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار