دراگان اسکوچیچ روز گذشته بعد از بررسی شرایط لژیونر‌های ایرانی به تهران برگشت تا امروز مربوط به تیم ملی و شروع تمرینات را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 03 March 2020

 به گزارش فارس ، در این بین اسکوچیچ در تدارک انتخاب دستیارانش نیز هست و مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داده است.

وی نام ۲ مربی خارجی را برای حضور در تیم ملی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده و از طرف دیگر در حال بررسی شرایط برای انتخاب دستیار ایرانی است.

ظاهرا سرمربی تیم ملی روی وحید هاشمیان نظر مساعدی دارد و این احتمال وجود دارد که دستیار ویلموتس به همکاری‌اش با تیم ملی ادامه بدهد. کریم باقری دیگر گزینه نشستن روی نیمکت تیم ملی در کنار اسکوچیچ است، ولی هنوز جمع بندی نهایی در مورد انتخاب این دو نفر صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ تا پایان هفته جاری تکلیف دستیاران ایرانی و خارجی خود را مشخص کند تا به هنگام آغاز تمرینات تیم ملی این نفرات در کنار وی حضور داشته باشند.

تمرینات تیم ملی قرار است از روز ۲۷ اسفندماه در تهران برگزار شود و در صورتی که در نشست روز شنبه AFC پیرامون بازی ایران و هنگ کنگ تصمیم جدید گرفته شود ممکن است زمان آغاز تمرینات تیم ملی دستخوش تغییرات شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار