۴۲۰ هزار ماسک و دستکش امروز در منطقه آزاد انزلی ترخیص شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 02 March 2020

 

سید رحمان سید زاده، دادستان بندرانزلی گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و نیاز استان به ماسک، دستکش و دیگر محصولات پزشکی با همکاری منطقه آزاد انزلی یکی از وارد کنندگان محصولات پزشکی که اهل کشور ترکیه است و قصد ترانزیت محصول خود از بندر کاسپین به کشور قزاقستان را داشت با رایزنی‌های به عمل آمده محصولات پزشکی را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان و داروخانه‌ها قرار داد.

وحید طالب پور، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی نیز گفت: این محموله شامل ۲۴۰ هزار عدد ماسک و ۱۸۰ هزار جفت دستکش است.

او در زمینه کار ارزشمند سرمایه گذار اهل کشور ترکیه، افزود: این سرمایه گذار خارجی که قصد ترانزیت محصولات بهداشتی خود از طریق منطقه آزاد انزلی به کشور قزاقستان را داشت پس از رایزنی‌ها از صادرات محصولات خود به کشور قزاقستان منصرف شد که جای تقدیر دارد.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی از رایزنی با چند وارد کننده دیگر خبر داد و گفت: به زودی چند کانتینر از محصولات بهداشتی از بندر کاسپین وارد استان خواهد شد.

وحید طالب پور تصریح کرد: به منظور تشویق بازرگانان به تامین کالا در این بخش تا پایان فروردین ۱۳۹۹ بازرگانان از پرداخت عوارض واردات محصولات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و محصولات ضدعفونی در منطقه آزاد انزلی معاف هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار