مهدی یحیایی خبرداد
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای عرضه لوازم بهداشتی در سمنان انجام شد، گفت: پنج مورد تخلف کشف‌شده است.
کد خبر: ۸۲۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 29 February 2020

نتیجه تصویری برای مهدی یحیایی سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۱۲۰ مورد بازرسی مشترک با حضور نماینده اداره کل تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی سمنان از واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم‌آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی‌های سمنان انجام شد، اظهار داشت: در طی این بازرسی‌ها پنج مورد تخلف گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی عده‌ای سودجو از مسئله شیوع ویروس کرونا سو استفاده کرده و اقلام بهداشتی را با افزایش قیمت نامعقول به مردم عرضه می‌کنند، تصریح کرد: برخورد جدی با تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و غیره در اولویت نخست بازرسان درگشت‌های نظارتی است.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه پرونده این تخلفات کشف‌شده به ارزش ۲۵ میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال‌شده است، افزود: ۵۵ بازرس صنعت، معدن و تجارت روزانه در حال گشت زنی مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

یحیایی خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان اعلام و گزارش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار