سید محمد ناظم رضوی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان از اجرای تمهیدات بهداشتی در آرامستان این شهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبلمان شهری ضدعفونی شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 29 February 2020

نتیجه تصویری برای سید محمد ناظم رضوی تابتناک سمنان

سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن تشریح عملکرد این نهاد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سمنان اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسئله شیوع ویروس کرونا در استان تمهیدات بهداشتی لازم در آرامستان سمنان برای تدفین فوت‌شدگان اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه روزانه در دو نوبت کارکنان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اتوبوس‌ها را با مواد شوینده ضدعفونی می‌کنند، تصریح کرد: این اقدامات با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در دستور کار شهرداری سمنان قرارگرفته است.

سید محمد ناظم رضوی  همچنین از اجرای طرح ضدعفونی مبلمان شهری خبر داد و گفت: سازمان‌ها و مناطق سه‌گانه شهرداری اقدامات لازم برای شست‌وشو و ضدعفونی روزانه مبلمان شهری در بوستان‌ها و معابر شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و سطل‌های زباله را انجام می‌دهند.

ناظم رضوی بابیان اینکه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آلودگی در اولویت نخست قرار دارد، تأکید کرد: اجرای فعالیت‌های تبلیغی، آموزشی و فرهنگی در راستای راه‌های مقابله با این ویروس در سطح شهر از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی این نهاد اجرایی شده است.

شهردار سمنان با اشاره به خریداری کالاهای بهداشتی ازجمله ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی برای کارکنان شهرداری سمنان بیان کرد: پمفلت‌های آموزشی حاوی نکات پیشگیری از انتشار این ویروس در مجموعه کارکنان شهرداری توزیع‌شده است.

وی در پایان گفت: فضاهای عمومی شهر سمنان آمادگی لازم را درزمینهٔ پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد و شهرداری اقدامات پیشگیرانه را در راستای حفظ بهداشت و سلامت شهروندان با هماهنگی کارشناسان بهداشت در دستور کار قرار دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار