معاون سیاسی استاندار قزوین :
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:ساعت شروع به کار کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی و خدماتی و قضایی استان از روز شنبه ۱۰ اسفند تا پایان هفته ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح می باشد.
کد خبر: ۸۲۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 29 February 2020

تغییر ساعت کار ادارات استان/مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار در جلسه کارگروه استانی مبارزه با کرونا که در سالن باقرالعلوم(ع) استانداری برگزار شد،بیان داشت:طبق مصوبه جلسه امشب کارگروه استانی مبارزه با کرونا، ساعت شروع به کار کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی و خدماتی و قضایی استان از روز شنبه ۱۰ اسفند تا پایان هفته ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح می باشد.

حبیبی اعلام کرد:کارکنان واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشمول کاهش ساعت کار اعلام شده از سوی کمیته استانی پیشگیری و کنترل کرونا نیستند و ساعات کار کارکنان ستادی و محیطی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مانند گذشته از ۷.۳۰ آغاز می شود .

وی اظهار داشت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقدامات پیش گیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان مهیا کرده اند تشکر می‌شود.
حبیبی با اشاره به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه‌های گروهی در استان گفت:از شهروندان انتظار داریم در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت‌های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل شده انتظار می‌رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار