کد خبر: ۸۲۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 29 February 2020
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل گفت: حال تنها بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مطلوب است و به زودی مرخص می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر سعید جاودان سیرت افزود : روزانه تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در کشور رو به افزایش است که با توجه به شرایط موجود امکانات یشتری برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیاز است.
وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان این ویروس احتمال می رود از طریق هوا نیز منتقل می شود که با این اوصاف می توان اذعان داشت که مخاطره شدیدی را در پیش رو خواهیم داشت.
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد  و بیمارستان شهید جلیل تصریح کرد: یکی از کارشناسان ژاپنی در این باره آورده که احتمال اینکه یک فرد، دوبار به این ویروس مبتلا شود، وجود دارد.
جاودان سیرت تاکید کرد: در این صورت مهم ترین کاری که باید انجام گیرد بحث آموزش است، آموزشی که به صورت فرهنگ عمومی مبدل شود و همه افراد تمام ملزومات را رعایت کنند.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست به توصیه های کارشناسان حوزه علوم پزشکی در خصوص بیماری کرونا توجه لازم را داشته باشند و در این باره کوتاهی نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار