کد خبر: ۸۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 29 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهران مدیری میزبان آرون افشار خواننده جوان کشورمان بود.

در بخش ابتدایی افشار درباره شروع فعالیت خود گفت: پدرم نوازنده و خواننده است، به شدت سخت گیر بود و استاد من است و هنوز از من ایراد می‌گیرد و هیچ وقت خوبی هایش را فراموش نمی‌کنم.

آلبوم جدید افشار منتشرمی شود

وی ادامه داد:خدا را شکر می‌کنم که به آرزوی خودم رسیدم، خیلی بیشتر از این آرزو دارم.اولین کنسرتم را حدود یک ماه پیش برگزار کردم و آلبوم جدید در حال آماده سازی است و به زودی منتشر خواهد شد.

جانم باش مورد استقبال قرار گرفت

مدیدی درباره استقبال از ترانه جانم باش و موفقیت یک خواننده سوال کرد او پاسخ داد: ترانه جانم باش بسیار مورد استقبال قرار گرفت باید بگویم که صدای خوب داشتن برای موفقیت کافی نیست، با عزیزی آشنا شدم که تمام احساس و تجربه اش را پشت کارمن گذاشت برادر عزیزم معین راهبر آهنگساز تمام کار‌های من از است و بعد از پدرن خیلی به من کمک کرد.

مدیری از کتاب خواندن او سوال کرد افشار پاسخ داد: کتاب خیلی کمتر می‌خوانم و یک جمله خیلی قشنگ از شما از دیدم خیلی از آن استفاده کردم، به نظرم به نظرم جمله طلایی بود توضیح دادن درباره هر چیزی نشانه ضعف است.

البته مدیری با خنده گفت: منظور من این نبودم

آگاهی با کتاب خواندن به دست می‌آید

مدیری عنوان کرد: زمانی که کتاب نمی‌خوانیم، موسیقی خوب گوش نمی‌کنیم، درباره سیاست کتاب نمی‌خوانیم پس این آگاهی از کجا می‌آید شاید یک بخشی از آن روابط اجتماعی و خانواده است مگر می‌شود کتاب نخواند!

آرون افشار گفت: من کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم است، اما کتاب کم می‌خوانم.

مدیری خواننده مورد علاقه آرون افشار را از او سوال کرد و پاسخ داد: صدای بهنام بانی و بابک جهانبخش دوست دارم به نظر من شرایط موسیقی روز به روز بهتر می‌شود البته شرایط پشت پرده مافیا اگر هم وجود داشته باشد، اما افراد نمی‌توانند بسیار ماندگارباشند.

در ادامه مدیری سراغ موضوع ازدواج رفت و اصرار داشت که چرا او هنوز ازدواج نکرده است و افشار پاسخ داد: هنوز خیلی زود است، فکر نکردم و تا به این سن عاشق نشدم می‌خواهید من را داماد کنید.(خنده)

به نظر من بهترین سن ازدواج ۳۰ تا ۳۵ سال است.

این خواننده درباره علاقه خود به فوتبالیست شدن گفت: اگر موسیقی را ادامه نمی‌دادم دوست داشتم فوتبالیست باشم.

مدیری گفت که استقلالی دو آتیشه است، اما آرون عنوان کرد که من طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هستم و برای هر موفقیت هر دو تیم خوشحال می‌شوند.

وی درباره علاقه به بازیگری نیز گفت:بازیگری دوست دارم، اما تجربه‌ای ندارم و در حال حاضر داستان زندگی ام را یکی از دوستانم می‌نویسد داستان مهیج است البته قرار است به تا تازگی در یک کاری به عنوان بازیگرحضور پیدا کنم.

در ادامه مدیری از او تست باریگری گرفت.

در بخش دیگر گفت‌وگو مدیری چند سوال پرسید واز او اصرار کرد که افشار با بله وخیر جواب بدهد، اما او حرف مدیری گوش نمی‌کرد و توضیح می‌داد.

مشهوری: بیشتر دوست دارم محبوب باشم

محبوبی:بیشتر احساس می‌کنم محبوبم.

بعد از کنسرت خیلی مغرور شدی: به هیچ عنوان

در ضبط صدا از فیلتر استفاده می‌کنی: اصلا

از موفقیت خواننده‌های دیگر خوشحال می‌شوی:خیلی خوشحال می‌شوم

شعر و ترانه خوب پیدا می‌کنی کاور می‌کنی کسی نفهمد:من از کاور کردن بدم می‌آید،

اما مدیری نسبت به جواب‌های او واکنش نشان داد و گفت:من برای این که لال از دنیا نرود یک بله و یک خیر به من بگو (خنده)

نظر دوستان آرون افشار که تایید شد.

درپایان مدیری صحبت‌های دوستان آرون افشار درباره ویژگی اخلاقی او را گفت که دوستانش گفتن که افشار شلخته، تنبل، دیر از خواب بیدار می‌شود، تا حالا صبح زود را ندیده، ماشین بشدت کثیفی دارد، شکمو، عاشق کباب، با دست غذا می‌خوری، بد اخلاق هیچ کس نمی‌تواند تحمل کند، خیلی ولخرج و.

این خواننده جواب نسبت به صحبت‌های دوستات خود گفت: شلخته را تایید نمی‌کنم خیلی معمولی هستم بالاخره هر انسانی یک مقداری شلخته است و به نظر دوستان احترام می‌گذارم، البته آدم‌های تنبل موفق می‌شوند. (خنده)

درسته با دست غذا می‌خورم آشغال از ماشین بیرون پرت نمی‌کنم و نمی‌خوام به محیط زیست آسیب برسد.

گزارش از الهام قبادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار