استاندار کرمانشاه گفت: چادرهایی به منظور تب سنجی، آموزش و رفع نیازها حمایتی و هدایتی به مردم در ورودی ها شهر، ترمینال و فرودگاه توسط هلال احمر برپا می شود و مدارس استان تا دوشنبه تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 28 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست پدافند غیر عامل که در رابطه با شیوع ویروس کرونا در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از دانشگاه علوم پزشکی بابت تلاش ها اخیر در مقابله با بیماری کرونا قدردانی می کنیم و پیام رهبری نیز مبنی بر قدردانی از خادمین ملت بسیار امیدبخش بود. انتظار مردم همراهی و همگامی مسئولین با آنهاست.

وی افزود: همکاری، کمک و اجماع مردم می تواند بسیار مفید باشد که انشاالله بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.

در ادامه نشست، استاندار کرمانشاه از مدیر عامل جمعیت هلال احمر درخواست کرد در ورودی شهر، فرودگاه و ترمینال چادر هایی را به منظور تب سنجی، آموزش و کمک ها هدایتی و حمایتی به مردم برپا کند.

وی بیان داشت: شهرداری موظف است تمام بیلبوردها خود را در این راستا را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد، مدارس هم فعلا تا دوشنبه تعطیل است البته منتظر پاسخ ستاد ملی هستیم ابلاغ را به تهران ارسال کردیم و به احتمال خیلی زیاد مدارس تا دوشنبه تعطیل هستند.

الهی تبار معاون سیاستی و امنیتی استاندار در ادامه این جلسه تصریح کرد: اخبار موثق بیماری کرونا از طریق دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما به اطلاع مردم می رسد و تا همین لحظه 2 نفر بیمار کرونا مثبت در استان داشتیم، آزمایش بقیه افراد منفی بوده و جواب آزمایش تعدادی دیگر هنوز از تهران ارسال نشده ما قطعا آمار را به محض دریافت اطلاع رسانی می کنیم، تغییر آمار دردی از ما دوا نمی کند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار