کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی چند روز آینده در استان‌های مختلف تشریح کرد.
کد خبر: ۸۲۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 28 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی استان‌های کشور طی چند روز آینده گفت: با خروج سامانه بارشی از روز گذشته امروز پدیده خاصی در استان‌ها وجود ندارد. در مناطق کوهستانی و برف گیر احتمال ریزش بهمن پیش بینی می‌شود.

رفیعی در ادامه از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یک شنبه خبر داد و گفت: با ورود این سامانه به کشور طی روز یکشنبه ۱۱ اسفند با بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، شمال کرمانشاه، همدان و شمال مرکزی مواجه خواهیم شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران طی روز یک شنبه بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره وضعیت هوای دوشنبه ۱۲ اسفند نیز گفت: طی این روز در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

رفیعی گفت: فعالیت این سامانه در مناطق ذکر شده سبب آبگرفتگی معابر عمومی، بالاآمدن سطح آب رود خانه ها، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی می‌شود و لذا توصیه می‌گردد خودروها به تجهیزات زمستانیدر جاده‌های کوهستانی تجهیز شوند و اقدامات به موقع در خصوص آبگرفتی معابر عمومی و یا برف روبی انجام شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار