شهردار شیراز با بیان اینکه نیاز به ثبت اثر انگشت هنگام ورود و خروج نیست، ادامه داد: مأموریت های خارج از شهر مگر در موارد بسیار ضروری لغو می شود.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 25 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشکاه خبرنگاران: اسکندرپور شهردار شیراز اظهار کرد: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آن ها مواردی تا اطلاع ثانوی به دقت رعایت شود.

او با بیان اینکه نیاز به ثبت اثر انگشت هنگام ورود و خروج نیست، ادامه داد: مأموریت های خارج از شهر مگر در موارد بسیار ضروری لغو می شود.

شهردار شیراز گفت: جلسات اداری به جز موضوعات بحرانی و ضروری لغو می شود و استفاده از پیگیری های تلفنی، اتوماسیون های اداری و فضای مجازی مورد تایید است.

او ادامه داد: از پرینت کاغذی استفاده نشود و فایل الکترونیک و اتوماسیون گام جایگزین آن می شود.

اسکندرپور تصریح کرد: استفاده از دورکاری بخش هایی که امکان کار در منزل بوسیله سامانه های شهرداری و اینترنت میسر است با صلاحدید مدیر حوزه مربوطه صورت می گیرد.

او اضافه کرد: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از قبیل مترو، اتوبوس و تاکسی به صورت مستمر انجام شود.

شهردار شیراز بیان کرد: ضدعفونی همه سرویس های بهداشتی و شیرآلات در سطح شهر به صورت منظم انجام شود.

اسکندرپور با بیان اینکه خودرو‌های استیجاری و خودرو‌های شهرداری که مورد استفاده کارکنان قرار دارد ضدعفونی شود، ادامه داد: از ماسک و محلول ضدعفونی برای کارکنانی که در معرض خطر قرار دارند، استفاده شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: به کارکنان خدماتی برای امور تنظیف، شست و شوی و پذیرایی، آموزش سریع راه‌های پیشگیری داده شود.

او همچنین با بیان اینکه با مرخصی کارکنانی که دارای علائم بیماری کرونا هستند، موافقت می‌شود، تصریح کرد: اضافه کاری‌های غیرضروری کارکنان لغو و از غذای بیرون بر استفاده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار