کد خبر: ۸۲۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 25 February 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بعد از روز پنج‌شنبه بررسی و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ویروس کرونا گفت: در مواقع بحران همه ظرفیت کشور برای امدادرسانی پای هستند و نیروهای مسلح از جمله سپاه همیشه در خط مقدم امدادرسانی هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق آخرین گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی در اختیار قرار داده نمونه‌های مشکوک به کرونا منفی بود و فردی که دیروز در بیمارستان فوت شد به دلیل داشتن سابقه بیماری زمینه‌ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات لازم در خصوص بیماری کرونا، وضعیت استان و اقدامات صورت گرفته دقیق به اطلاع مردم برسد، گفت: جلسات قرارگاه زیستی سپاه تشکیل و به صورت هفتگی جلساتی برگزار شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سه عوامل مرگ و میر در استان گفت: روزانه براساس بیماری‌های قلبی و عروقی، حوادث رانندگی و سرطان‌ها شاهد مرگ و میر تعدادی از همشهریان هستیم اما تا این ساعت موردی از ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است.
کلانتری در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها بعد از تعطیلی روز پنجشنبه مشخص و تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود بسته‌های بهداشتی در سطح استان و کشور گفت: واحد سینره در زمینه بهداشتی فعالیت دارد که پیشنهاد دادیم خط تولید این کارخانه به سمت تولید ژل‌های بهداشتی و الکلی سوق داده شود تا بخشی از نیاز استان و کشور تامین شود که استارت این کار از بعدازظهر امروز زده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مورد از ویروس کرونا در استان گزارش نشده خاطرنشان کرد: مردم اخبار رسمی را از طریق رسانه ملی و رسانه‌های معتبر استان پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار