برزو ارجمند بازیگر مهمان برنامه «دورهمی» بود.
کد خبر: ۸۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 22 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: برزو ارجمند مهمان برنامه «دورهمی» بود.

مهران مدیری گفت‌وگوی خود را با برزو ارجمند آغاز کرد .

ارجمند گفت: مشغول بازی در چند سریال بودم، من از حاشیه فراری هستم و سعی کردم مدیریت می‌کنم.

قهوه تلخ همچنان پیشتاز است

در ادامه مدیری درباره اینکه تا حالا در گوگل نام خودش را سرچ کردی او گفت: بله سرچ کردم بیشتر اسم برزو ارجمند با پسرش می‌آید البته از نظر کاری قهوه تلخ را می‌آورد.

مدیری گفت: این کار شاهکاری بازیگری در طول زندگی خودت بود.

ارجمند ادامه داد: من به شما نگفتم، اما خیلی ازشما ترسیده بودم، سیامک انصاری می‌داند از روز اول فیلمبرداری تا اولین قسمت وارد بازار شود هر چهارشنبه هزار تا صلوات می‌فرستادم.

وی عنوان کرد: ترسیده بودم که نقش آن‌ها در بیاد، چون بقیه بازیگران با شما کار کرده بودند.لهجه مشهدی حرف می‌زدم.

ارجمند از سه سالگی بازی می‌کند

ارجمند درباره فعالیت خود گفت: اولین تئاتر را در سه سالگی بازی کردم، تا دبیرستان قرار بود که موسیقی را ادامه دهد، اما تصمیم من در ۱۶ سالگی تغییر کرد و تصمیم جدی گرفتم که بازیگر شوم.

وی افزود: پدرم خیلی تلاش کرد که من مهندس و پزشک شوم، اما توان آن را نداشتم، اما در دانشگاه هنر رتبه ۲ را گرفتم، چون مطالعات آزاد بسیاری داشتم.

وی در ادامه گفت:همیشه به افرادی که دوستشان دارم می‌گویم که بدون عشق کاری را انجام ندهد و جالب این جمله بین من و عارف لرستانی رد و بدل شد.

ارجمند درباره پسرش گفت: پسرم جانیار ۶ سال و نیم است خیلی به خلبانی علاقه دارد البته به بازیگر و فوتبالیست شدن هم فکر می‌کند.

وقتی مدیری از ارجمند انتقاد کرد!

در بخش دیگری از گفت‌وگو مدیری به ارجمند گفت: چرا امروز اینقدر جدی و بی مزه هستی.

ارجمندگفت: من جلوی شما معذب هستم، سوالاتی که می‌کنید خیلی جدی است البته اصولا هم از شما می‌ترسم.

باریگر قهوه تلخ خاطره جالب را تعریف کرد و گفت: سر کاری که شما کارگردان بودید حضور داشتیم که ۵ ماه حقوق نگرفته بودیم قرار شد یک جلسه با آقای مدیری داشته باشیم همه نظرات خود را گفتیم وشما گفتید من جای شما بودم ۴۸ ساعت حقوق نمی‌گرفتم سرکار نمی‌آمدم، اما این بار به خاطر من بیاید. (خنده)

خواستگاری متفاوت بازیگر!

ارجمند درباره آشنایی با همسرش گفت: همسرم در ایران زندگی نمی‌کرد یک بار برای دیدن پدر مادرش به ایران آمده بود، من او را دیدم و از او خواستگاری کردم.

مدیری گفت:کاش از او می‌پرسیدم که پشیمان نیست که این به ایران سفر کرد.

ارجمند گفت: ۱۵ ساله که چیزی نگفته و پشیمان نیست، صفر تا صد ازدواج ما ۲۰ روز طول کشید. هم کلاس دانشکده بودیم بعد از اینکه به ایران آمد با او دیداری داشتم و در اولین دیدار به او گفتم که با من ازدواج می‌کنی. (خنده)

حسرت زندگی بازیگر پشت کنکوری‌ها

این بازیگر عنوان کرد:یکی از بزرگترین حسرت‌های زندگیم این بود که موسیقی را جدی نگرفتم جوانی کردم چند تیتراژ در تلویزیون خواندم.

مسافرت جالب ارجمند با مدیری!

ارجمند درباره مسافرتی که با مدیری داشت گفت: در یک کاری قرار شد من و اقای مدیری شمال بروم . همسرم هم کتلت درست کرده بود و اتوبان صدر تمام نشده بود  ۲۵ کتلت با نان تافتون  تمام شد.(خنده)

مدیری گفت: قبل از شروع اتوبان بابایی چیزی نداشتیم.(خنده) 

ارجمند ادامه داد:من هم  مثل یک کدبانو لقمه درست می کردم.

در ادامه مدیری سوالاتی را ارجمند پرسید و او پاسخ های جالبی داد.

مهمانی که دزد و خلافکار از آب در آمد!

اگر فرصتی باشد برگردی به عقب هم این کار را ادامه می دهی: بله

 نقدپذیری: بله

 قانون گریزی:اصولاً خیر 

تاحالا خلاف کردی: بله 

 اهل رقابت هستی: بله 

مشهوری :(مورد تشویق حضار قرار گرفت )

محبوبی: بله

 تا حالا دزدی کردی :بله

 دروغ گفتی که تا امروز پنهان مانده باشد: بله به پدرم  دروغ گفتم.

اهل غیبت کردن هستی :خیر

 به هر قیمتی جایگاه بقیه را متزلزل کردید: خیر

مدیری درباره اینکه اگر مسئولیتی داشت چکار می کردی از ارجمند  سوال کرد ،او پاسخ داد:مسئولیتی داشته باشم اولین کاری که دستور می دهم این است که تعداد سالن های سینما را صد برابر کنند.

من پولدار نیستم!

ارجمند درباره خشم مردم نسبت به سلبریتی ها گفت: تا زمانی که این فرهنگ وجود داشته باشد که ما آدمهای بسیار پولداری هستیم همین شرایط است من ۲۵ سال کار می کنم، اگر مثلاً من ۳ میلیارد تومان داشته باشم که این ۳ میلیارد هم ۷۰ درصد آن تورم است ربطی به من ندارد .

من در سال ۹۸ مجموعه روزهایی که جلوی دوربین رفتم سه ماه بود و اگر پولی که گرفته باشم را به دوازده ماه تقسیم کنیم پول نمی شود، عارف لرستانی قبل از فوت خود ۹ ماه بیکار بود.

وی ادامه داد:به من پیغام دادند که در بندرعباس یک خانه برای آنها بگیرم نمی دانم درباره من چه فکری کردند.

سلبریتی هایی که خودشان باعث خشم مردم می شوند

 مدیری گفت :هیچکس راجع به تو این اینجوری فکر نمی کند اما بعضی از افراد در فضای مجازی بغل لامبورگینی عکس می گیرند و فلان ساعت  را می اندازند و بعضی از خانم ها از الماس های گرانقیمت و...آنها خودشان دوست دارند که  بگویند و به  مردم نشان بدهند که میلیاردر هستند.

گزارش از الهام قبادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار