اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال محدودیت ترافیکی در محور "کرج-چالوس"، درصورت نیاز فقط با اعلام ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود و در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 20 February 2020

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳ اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳ اسفند ماه از محورهای "کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج-چالوس" خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۳ روز جمعه ۲ اسفندماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲ اسفندماه اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال محدودیت ترافیکی در محور "کرج-چالوس"، درصورت نیاز فقط با اعلام ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود و در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور "هراز" عنوان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم اسفند ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار