کد خبر: ۸۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱ 20 February 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ دانش آموختگان و مسئولین ادوار تشکلهای انقلابی دانشگاه‌های هرمزگان در بیانیه‌ای ضمن برشمردن خصوصیت‌های نامزداصلح ، از ابوالقاسم جراره حمایت کردند متن این بیانیه بدین شرح است؛

باسمه تعالی
انتخابات مهم اسفند ۹۸ می تواند آغازگر فصل نوینی از خودباوری ، عزت و سربلندی برای ملت و کشور عزیزمان باشد براین اساس و با توجه به لزوم شناخت کاندیدای اصلح برای انتخاب توسط مردم ، ما به عنوان جمعی از مسئولین و فعالین ادوار تشکلهای انقلابی دانشگاه‌های هرمزگان پس از بررسی جوانب موضوع ، فارغ از فضای شعارزده فعلی ، ضمن احترام به همه کاندیداها و هوادارانشان به دلایلی که برخی از مهمترین آنها را ذکر می‌کنیم ،جناب آقای ابوالقاسم جراره را کاندیدای اصلح می دانیم؛
۱. وقتی دولتی با ضعف‌های اساسی و برنامه‌های شکست خورده بر سر کار است انتخاب‌مان نباید از حامیان دولت یا مدیران دولت باشد ، در بین منتقدین دولت کسی که همواره مواضع دقیق و صحیح چه در بعد استانی و چه ملی داشته آقای جراره بوده است ، مواضع درست وی در خصوص استاندار سابق هرمزگان، مشکلات مردم استان و مسائل ملی همچون برجام و سیاست‌های دولت، نشان دهنده‌ی دیدگاه درست و اصولی ایشان است. انتخاب از بین منتقدین دولت ، می تواند به تقویت نظارت و مقابله با سیاست‌های غلط و مشکل ساز و اصلاح آنها منجر شود.

۲.دارا بودن ثبات فکری و سیاسی بر مبنای اصول انقلاب اسلامی ، نماینده مردم نباید در هر دوره‌ای به رنگی درآید دوره ای اصولگرا ، دوره ای اصلاح طلب و دوره‌ی دیگری اعتدال گرا ! نباید بر مبنای منافع شخصی در حال رنگ عوض کردن باشد بلکه باید دارای شخصیتی ثابت قدم ، منطقی و با اعتقاد درست و اصولی باشد و به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشد.

۳.نماینده مردم نباید در مجلس به دنبال زد و بند و معامله با دولت و وزرا باشد و منافع شخصی و قبیله‌ای خود و اطرافیان را پیگیری کند و با سوء استفاده از نفوذ و جایگاه خود برای تأمین منافع شخصی نطق و رأی بفروشد، در مقابل فساد سکوت یا حتی حمایت کند. از برخی باید پرسید در دوران مسئولیت خود در این فضای آلوده و پرفساد چندبار حداقل علیه فساد سخن گفته‌‌اند و حتی شعار داده‌اند؟!

۴.نماینده مردم باید در انجام وظایف نمایندگی در مجلس مشارکت فعال داشته و ضمن ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم پاسخگوی عملکرد خود باشد نه اینکه تنها در بزنگاه انتخابات نمایان شود و حاضر به پاسخگویی به دانشجویان و منتقدین و رسانه‌ها نباشد.

انشاءالله با انتخاب ایشان از سوی مردم ، با افزایش ارتباط با نخبگان و جوانان، برای مطالبه حقوق مردم و پیشرفت و عزت منطقه‌ای و ملی و مقابله با فساد و بی عدالتی و پیگیری شفافیت به عنوان راهبرد مهم نیروهای انقلابی شاهد فصلی نوین و مقدمه‌ای برای تغییرات بزرگ در سطح منطقه و ملی باشیم.

برخی مستندات و منابع:

۱.انتقاد از دولت و استاندار سابق هرمزگان

اظهارات تند و تیز جراره در نطق امروز مجلس

ضعف مدیریت استان هرمزگان-واگذاری آلومینیوم المهدی - الحاق بخشی از گاوبندی 

آقای روحانی در بندرعباس کدام شغل را ایجاد کرده‌اید؟

۲.نطق راجع به برجام

لزوم نگاه واقع بینانه به اجرای برجام/ رفع تحریم‌ها باید در اولویت قرار گیرد

۳.اقتصاد مقاومتی

راه درمان مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

۴.اعتراض به واگذاری آلومینیوم هرمزگان

انتقاد از واگذاری تبعیض آمیز صنعت بزرگ آلومینیوم

کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان را زیر قیمت به نورچشمی ها سپردند، مسئولان خصوصی سازی حاضرند اموال خود را نیز همین طور ببخشند؟

۵.انتقاد از وضعیت خودروسازی کشور

مردم کمپین نخریدن خودرو راه بیندازند

۶.انتقاد از نحوه واگذاری ها در بحث پرورش میگو

اعتراض شدید جراره به واگذاری غلط مزارع پرورش میگو

۷.سایر موارد

متن نطق ابوالقاسم جراره

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار