کنسرت سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر همراه با حواشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 19 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: جدیدترین کنسرت سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان، سه شنبه (۲۹ بهمن ماه) در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این کنسرت در چارچوب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بود.

نکته قابل توجه کنسرت خسروی، اعتراض این خواننده به چراغ‌های روشن دیواره‌های سالن بود. خسروی در اواسط کنسرتش به این موضوع اعتراض کرد و گفت: «مشخص نیست چرا چراغ‌های گوشه سالن در هنگام اجرای قطعات، روشن است. تفاوت سالن سینما با سالن کنسرت چیست که احساس خطر می‌کنید و چراغ‌های سینما خاموش، اما چراغ‌های اینجا روشن است؟! شاید، چون می‌دانید، من و گروهم روی نور حساس هستیم این کار را کرده‌اید که ما را اذیت کنید. ما با زور که خودمان را به جشنواره نیاوردیم. از ما دعوت شد و ما هم پذیرفتیم که بیاییم. لااقل به ما احترام بگذارید و اجازه دهید برنامه مان را درست اجرا کنیم. البته بگویم که این موضوع ربطی به مسئولان سالن ندارد و دستور روشن بودن چراغ از جای دیگری آمده است!»

استفاده حداکثری از نور، ویدئو‌ها و تصاویر و هماهنگ بودن این المان‌ها با موزیک در هنگام اجرای کنسرت، از ویژگی‌های کنسرت‌ سیروان خسروی بود. بسیاری علت محبوبیت سیروان خسروی و استقبال از کنسرت‌های این خواننده را، کارگردانی مناسب در اجراهایش می‌دانند. از دیگر ویژگی‌های کنسرت سیروان خسروی مشارکت این خواننده با ارکستر در نوازندگی برخی قطعات است.

کنسرت سیروان خسروی مثل اجرا‌های قبلی این خواننده با هیجان بالا و همراهی دوستداران وی برگزار شد. حتی تأخیر ۴۰ دقیقه‌ای در آغاز کنسرت هم از هیجان حاضران در سالن کم نکرد. زمانی که سالن تاریک بود، سیروان خسروی روی استیج آمد و با قطعه «برگرد» کنسرتش را آغاز کرد. او پس از اجرای این قطعه به حضار در سالن خوشامد گفت و وعده کنسرتی پر هیجان را داد.

«نه نرو» قطعه دومی بود که خسروی با همراهی پرشور حاضران در سالن اجرا کرد. پس از اجرای این قطعه، طرفداران خسروی او را برای انتخاب و اجرای این قطعه قدیمی تشویق کردند.

«تعجب نکن»، «کجایی تو» (همراه با نوازندگی گیتار به دست سیروان خسروی)، «بارون پاییزی»، «خیلی روزا گذشت»، «قاب عکس خالی»، آهنگ تازه منتشر شده با نام «این حس نابه»، «جای من نیستی»، «خاطرات تو»، «سوژه‌هات تکراریه» و «تنها نذار» از قطعاتی بود که در کنسرت خسروی اجرا شد.

«درست نمی‌شم» تنها قطعه‌ای بود که تنظیم و ریمیکس آن را کسی غیر از سیروان انجام داده بود. زانیار خسروی این قطعه را به شکل ریمیکس درآورده و تنظیم مجدد کرده بود. سیروان گفت: «زانیار در سالن نیست، اما باید برای این کار از او تشکر کنم. باید اعتراف کنم ریمیکس این کار از تنظیم اولیه خودم هم بهتر شده است.»

پر هیجان‌ترین و پایان بخش این کنسرت قطعه مشهور «دوست دارم زندگی رو» بود. قطعه‌ای که با همراهی حداکثری حضار در سالن اجرا شد. در هنگام اجرای این قطعه خسروی در صفحه شخصی اش ویدئوی زنده کنسرتش را منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار