کد خبر: ۸۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 17 February 2020

جلال میرزایی کاندیدای اصلاح طلبان ایلام با انتشار دلنوشته ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه وهفکرانش ،با ارایه بخشی از مشی سیاسی و عملکردخود در طول یک دوره عهده دار بودن مسئولیت وکالت مردم ایلام ،آن را در معرض قضاوت موکلانش قرار داد ؛

همیشه باورم این بوده که من هم مثل دیگران دارای  اشتباهاتی بوده و همواره کوشیده ام که در رفتار خود بازنگری کنم .

بیشتر اوقات مگر محدود لحظاتی که  خستگی کار بر من چیره گشته است  ، همواره پذیرای انتقادات بوده ام و آمادگی آن را داشته ام تا برای موکلانم راجع به عملکردم توضیحات لازم را ارائه کنم.

ارایه این توضیحات نه در مقام توجیه بلکه براساس واقعیات و شرایط میدانی  و هر آنچه را که در جریان قرار داشته ام صورت گرفته است.

  در مدت نمایندگی مجلس همواره چند نکته را رعایت کرده ام ؛اول آنکه با مردم صادق باشم دوم از موقعیت نمایندگی مجلس برای منافع خود و وابستگانم مایه نگذارم. سوم آنکه به هیچ عنوان تظاهر و ریاکاری پیشه نکنم.

آن بوده ام که هستم و خلاف آن را در معرض نمایش و قضاوت مردم قرار نداده ام ،اصول گرا نبوده ام که ردای اصلاح طلبی بر تن کنم. اصلاح طلبی هم نیستم که مرتب رنگ عوض کنم .

در راستای حفظ منافع ملی و توسعه و پیشرفت کشور و استان کوشیده ام و در این مدت موضع گیری ها، پیگیری ها و اقداماتی داشته ام.

می پذیرم که در برخی موضع گیری هایم در قبال برخی از افراد و مدیران نفیا و اثباتا اشتباهاتی داشته ام ،اما پس از  ملتفت شدن ،بدون اصرار و پافشاری در صدد جبران برآمده ام.

در برخی موارد آنهایی را که قبلا کمکم کرده بودند بی دلیل از خود رنجاندم و در حق آنها کم لطفی کردم! بله اینها را متوجه شده ام ،اما این اشتباهات ناشی از غرور و حب قدرت، جاه و مقام نبوده ،بلکه ناشی از تشخیص اشتباه بود.

بسیاری از کسانی که با بنده ارتباط داشته و دارند ،حتی یکی دو نفر از رقبای فعلی با نگاه من در این خصوص آشنایند، اما سوای آن اشتباهات؛ در این مدت اختلاف نظرهایی با همفکران و مدیران استان داشته ام که بیشتر در حوزه روش ها و ابزارهای نیل به اهداف بوده است. اذعان می کنم که در اهداف مشترک که توسعه استان و خدمت به مردم خوب استان در آن نهفته است اختلاف نداشته ام، اما در  مواردی در چگونگی اعمال روشها برای رسیدن به هدف با مدیران دچار اختلاف نظر شده ام.

و اما در حوزه اقدامات؛ اگر ایستگاه پمپاژ آب سیروان (افزایش اعتبار) را پیگیری کرده ام، اعتبار سد چناره چرداول را در دستور کار داشته ام. همزمان به استفاده از ظرفیت های هلیلان اندیشیده ام ،از مطالبه مردم هلیلان و چوار و آسمان آباد برای ارتقاء بخش به شهرستان و یا دهستان به بخش هرگز غفلت نورزیده ام.

اگر اعتباری بوده و بنده در آن صاحب نقش بوده ام ، تمامی سعی خود را  بر توزیع   عادلانه  آن نموده ام .در تخصیص و تلفیق بودجه 98  اختیار توزیع 10 میلیارد تومان به نماینده داده شد . از این مبلغ  ؛ یک میلیارد آن را برای دانشگاه علوم پزشکی، یک میلیارد دانشگاه ایلام، یک میلیارد دانشکده فنی دختران، یک و نیم میلیارد شبکه انتقال آب ملکشاهی، یک میلیارد برای تعریض جاده ایلام ایوان، دو میلیارد برای جاده قاضی خان بدره و یک میلیارد برای شبکه فاضلاب سرابله گذاشته ام.

اگر تامین آب پاکل و چنار را پیگیری می کردم پیگیر گاز کشی هلیلان و سیروان هم بوده ام.رویکرد بنده در قبال مدیران استان بر اساس تفکیک آنان به شمال و جنوب نبوده بر اساس وابستگی ایلی هم نبوده است هرچند که از برخی که که رویکرد ایلی دارند ،گله مندم.

امیدوارم از تجارب گذشته درس بگیریم و کمتر تجربه های غلط را تکرار کنیم.چرا که سرنوشت ومنافع مردم جایی برای آزمون وخطانیست!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار