حال وهوای عجیبی دارد این روزها، همه شهر و آدم‌هایش به هیجان آمده‌اند...
کد خبر: ۸۲۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 17 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،کاغذهای رنگارنگ روی در و دیوار شهر خودنمایی می‌کند، پوسترها و بنرهای کوچک و بزرگ گوشه گوشه شهر آویزان شده، برخی ریسه بسته‌اند و از این سر تا آن سر خیابان اسم و نشانشان را به رُخ می‌کشند.

عکس و تصویر آدم‌هایی که تلاش دارند با ژست‌های مختلف خود را به مردم معرفی کنند در همه جای شهر دیده می‌شود. روی درخت، روی تیربرق، روی در و دیوار خانه‌ها، حتی روی شیشه و کاپوت خودروها...

پایه های منوریل کرمانشاه هم که توی این سالها به کار نیامده، این روزها حسابی کاربردی شده و به یک بیلبورد تبلیغاتی تمام عیار برای کاندیداها تبدیل شده.

در کنار همه این کاغذها و پوسترهای رنگی، شور و نشاط ستادهای انتخاباتی حال و هوای دیگری به شهرها و روستاها داده، جوانان و نوجوانی که به هواخواهی کاندیدایشان دور هم جمع شده‌اند با شور و هیجان وصف ناشدنی صبح تا شب و بعضا شب تا صبح مشغول تبلیغ برای کاندیدای محبوبشان هستند.

این روزها و شب‌ها، شب نشینی‌ها هم رنگ و بوی انتخاباتی گرفته و همه تا به هم می‌رسند از اینکه به چه کسی رای می دهند و کدام کاندیدا بهتر است، صحبت می‌کنند.

بازار اخبار انتخابات هم که حسابی تنورش داغ شده و هر نشریه و روزنامه‌ای که باز میکنی عکس کاندیداها در صفحات مختلف آن خودنمایی می‌کند.

بازار و بازاریان هم این روزها به تب و تاب افتاده اند و روی شیشه و ویترین خیلی از مغازه‌ها عکس و تصویر کاندیداهای مختلف خودنمایی می‌کند و خیلی از بازاریان به نمایندگی از اصناف مختلف برای کاندیداها تبلیغ می‌کنند.

حال و هوای مساجد هم این روزها تغییر کرده و خیلی از کاندیداها بعد از اقامه نماز جماعت برای مردم محلات مختلف شهر و روستا در مساجد سخنرانی می‌کنند.

دانشگاه‌ها هم این روزها تب و تاب عجیبی دارد و جلسات پرسش و پاسخ کاندیداها در دانشگاه‌ها برپاست تا نخبگان جامعه بتوانند به خوبی نماینده بهتری برای شهر و دیارشان انتخاب کنند.

کنار هیجان و تب و تاب شهر، شور و هیجان فضای مجازی هم صفای خاص خود را دارد و کاندیداها و هوادارانشان شبانه روز مشغول کانال و گروه زدن در شبکه های مختلف اجتماعی و اَد کردن(اضافه کردن) اعضا هستند.

هر لحظه صدها کامنت و استیکر در کانال‌ها و گروه های مختلف هواداران کاندیدها منتشر می شود و همه کاندیدایشان را منتخب انتخابات می‌دانند و با گذاشتن استیکرهای "حمایتت می‌کنیم" و "به امید پیروزی" و "نماینده اصلح فقط فلان کاندیدا" و "فلان کاندیدا فقط برنده انتخابات است"، خودشان پیش پیش کاندیدایشان را روانه مجلس می‌کنند.

همه هیجان شهر و روستا و آدم‌هایش به کنار، این میان هیجان احزاب و گروه های سیاسی وصف نشدنی است و اغلب این روزها این ور و آن ور می‌روند و رایزنی می‌کنند تا بتوانند لیست تهیه کرده و مردم را برای رای دادن به لیستشان ترغیب کنند. شب و روز جلسه پشت جلسه و ائتلاف پشت ائتلاف، همه به تکاپو افتاده‌اند تا شاید کاندیدای بهتری معرفی کرده و رای مردم را مال خود کنند.

به گزارش ایسنا، این روزها مردمان دیار زاگرس نشینان به تب و تاب افتاده اند تا از بین 150 کاندیدا در نهایت هشت نماینده را بر کُرسی مجلس بنشانند، هشت نماینده‌ای که قرار است از حقشان در مجلس دفاع کنند، هشت نماینده ای که قرار است با حرف و کلامشان و با قانونگذاری دُرست، مَرهمی باشند بر زخم های کهنه این دیار و هشت نماینده ای که قرار است نماینده مردمِ کرمانشاه باشند، نه نماینده حزب و جناح و افراد خاص!

این روزها کرمانشاه حال و هوای عجیبی دارد و نبض کرمانشاه با نزدیک‌تر شدن به روز انتخابات تندتر و تندتر می‌زند...

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار