بارش برف همراه با کولاک با ورود سامانه جدید بارشی به منطقه خلخال از صبح روز دوشنبه آغاز و موجب کندی تردد خودروها در راه‌های ارتباطی این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 17 February 2020
 
موج جدید برف و سرما خلخال را فراگرفت

 

معروف خسروی ،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هر لحظه بر شدت بارش برف افزوده می‌شود اما با تلاش راهداران غیر از راه خلخال - پونل در استان گیلان که از پاییز امسال مسدود شده ،سایر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی منطقه باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

او با بیان اینکه راه مسدود شده از برف خلخال - اسالم با تلاش راهداران ۲ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خلخال و تالش گیلان پس از ۶ روز از عصر دیروز باز و تردد خودروها از سر گرفته شده ، افزود: بارش برف توام با کولاک شدید در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم نیز همچنان ادامه داشته و محدودیت دید ناشی از کولاک برف موجب کندی در تردد خودروها در این جاده شده است.

خسروی با اشاره به ادامه بارش برف و افزایش شدت کولاک در طول روز به همه رانندگانی که قصد عبور از این گردنه را دارند توصیه کرد که زنجیرچرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.

فرامرز فرض‌الله‌پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از آغاز موج جدیدی از  برف  در این شهر خبر داد و گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان با کولاک شدید تا روز ظهر سه‌شنبه هفته جاری ادامه داشته و پس از ۲ روز توقف از بامداد پنجشنبه با ورود سامانه جدیدی بارش برف با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی اظهارداشت: بارش برف در خلخال و مناطق تابعه  این شهرستان از شامگاه روز گذشته آغاز و با وزش باد توام با کولاک در مناطق مرتفع و کوهستانی همراه است.

سخاوت بیرامی ،مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز از تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح و همچنین دوره اول متوسطه در نوبت بعد اظهر در این منطقه خبر داد.

بارش موج جدیدی از برف همراه با کولاک و در حالی که هنوز بسیاری از کوچه‌های خلخال انباشته از برف سنگین هفته گذشته است، مشکلات تردد را دوچندان کرده است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار