نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:بالاترین‌عمل صالح برای مدیران خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها است.
کد خبر: ۸۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 16 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام قریشی در جلسه هم اندیشی روحانیان شهرستان ماکو گفت: تاثیر کلام زمانی حاصل خواهد شد که خود به آن عمل کنیم.

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا و هفته زن با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا افزود: ایمان و عمل صالح تنها در روز قیامت نجات دهنده انسان خواهد بود که باید از حضرت فاطمه زهرا الگو گرفت.
 

امام جمعه ارومیه خطاب به دیران گفت:وابسته به مقام و پست های دنیوی نباشید و کار خود را فرصت برای خدمت بدانید و از این فرصت برای آبادانی آخرت خود بهره بگیرید

وی ادامه داد: در روز قیامت هیچ کدام از پست و مقام های دنیوی به درد نخواهد خورد فلذا خود را اسیر میزهای موقت خود نکنید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: بالاترین‌عمل صالح برای مدیران خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها است.

امام جمعه ماکو هم در این جلسه از روحانیان به عنوان پایه گذاران و هدایت گذاران انقلاب نام برد و گفت: برای تمدن سازی امروز روحانیان باید در حد طراز انقلاب بوده و علم و دانش خود را افزایش دهند.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری با بصیرت، آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رای را وظایف روحانیان و آگاهی دهی آن‌ها به مردم بیان کرد.

تجلیل نماینده، ولی فقیه در استان از خانواده شهید

حجت الاسلام قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه سفر خود به شهرستان ماکو با عیادت از پدر و مادر شهید جعفر صادق پام در ماکو از والدین این شهید تقدیر و تجلیل کرد.

در این دیدار که امام جمعه ماکو و جمعی از مسئولان شهر ماکو هم حضور داشتند حجت الاسلام قریشی با تقدیر از پدر و مادر شهید پام که در عملیات والفجر هشت و در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد گفت: شهدا مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی هستند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در این دیدار با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا به مادر و پدر این شهید بزرگوار افزود: شهدا برای والدین خود ذخیره آخرت هستند و یقینا مورد عنایت خداوند متعال قرار خواهند گرفت گرفت.

در این دیدار نماینده، ولی فقیه با اهدا لوح و هدیه از پدر و مادر این شهید بزرگوار تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار