کد خبر: ۸۲۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 16 February 2020
وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می شود معوقات معلمان حق التدریس و خرید خدمات تا پایان سال پرداخت شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مطالبات معلمان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نوروز امسال تکالیفی به عنوان پیک نوروزی ندارند و معلمان در صورت لزوم تکلیف مهارت محور به دانش آموزان خواهند داد.

محسن حاجی میرزایی با تأکید بر این که آزمون استخدام آموزش یاران نهضت سوادآموزی اسفندماه برگزار می‌شود افزود: این معلمان پس از قبولی در آزمون و گذراندن یک دوره آموزشی یک ساله به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

حاجی میرزایی ادامه داد: معلمان حق التدریس شاغل از قبل از سال ۹۱ که ابلاغ و حقوق از آموزش و پرورش دریافت کرده اند بدون آزمون جذب آموزش و پرورش می‌شوند، ولی حق التدریسان شاغل از بعد از سال ۹۱ که از آموزش و پرورش حقوقی دریافت نکرده اند مشمول استخدام نخواهند شد.

او به مشکل حذف آزمون سراسری سال آینده در برخی کشور‌ها اشاره و اضافه کرد: سازمان سنجش براساس استاندارد‌های خاص خود عمل می‌کند. اما اگر مشکلی برای دانش آموزان این کشور‌ها ایجاد شود برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.

حاجی میرزایی به شرط سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: بسیاری از متقاضیان شغل معلمی خواستار افزایش شرط سنی از ۲۲ به ۲۵ سال شده اند که قانون این اجازه را به ما نمی‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار