معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: موافقت اولیه برای برپایی نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه را اخذ کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۲۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احسان باقرخانی ، اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌هایی که در جلسه کارگروه تنظیم بازار انجام شده، موافقت برپایی نمایشگاه بهاره برای ایام پایان سال را در کرمانشاه گرفتیم و این نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نه تنها در کرمانشاه، بلکه در 13 شهرستان دیگر استان نیز برگزار می‌شود تا همه مردم استان بتوانند مایحتاج خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه کنند.

به گفته معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه، تعداد غرفه‌ها، انواع کالاهایی که عرضه می‌شود و سایر جزییات برپایی نمایشگاه تا قبل از اول اسفندماه مشخص خواهد شد.

باقرخانی با بیان اینکه با هدف حمایت از واحدهای صنفی در کنار برپایی نمایشگاه جشنواره‌های فروش فوق‌العاده نیز در استان برپا می‌شود تا مغازه‌ها نیز از فروش بازار شب عید به خوبی بهره‌مند شوند، تاکید کرد: اتحادیه‌های صنفی که با موضوع بازار شب عید مرتبط هستند از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و ... می‌توانند برای برپایی فروش فوق‌العاده اقدام کنند.

وی یادآور شد: واحدهای صنفی که تقاضای فروش فوق‌العاده دارند باید درخواست خود را به اتحادیه‌های مربوطه ارائه دهند و بدون مجوز امکان برپایی فروش فوق‌العاده ندارند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای این منظور به زودی آغاز می‌شود، عنوان کرد: وضعیت فروش‌های فوق‌العاده و تعداد واحدهای صنفی متقاضی نیز تا قبل از آغاز اسفند مشخص خواهد شد.

باقرخانی هدف از این برنامه‌ها را تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید با قیمت و کیفیت مناسب دانست و عنوان کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی برای تامین مایحتاج مردم نداریم و تدابیر لازم در این زمیه اندیشیده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار