در مطلب پیش رو تعدادی از خلاقانه‌ترین هدیه‌هایی که در روز مادر می‌توان تهیه کرد را به شما معرفی کرده ایم.
کد خبر: ۸۲۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 15 February 2020

۴۸ هدیه خلاقانه برای روز مادر که مادرها عاشق آن خواهند شد

به گزارش تابناک سمنان: امسال خارج از روال معمول‌تان فکر کنید، به چیزی غیر از شاخه گل، به یک هدیه خلاقانه. حتما نباید چیز گرانقیمتی باشد یا ساخت آن زمان و تلاش زیادی بخواهد. گذشته از این‌ها، شیرین‌ترین و بهترین کادو همان چیزی است که با دستان خودتان ساخته‌ایدد. بنابراین، چیزی بسازید که قلب و وجود او را با شور و شعف پر کند و بگذارید بداند چه‌قدر قدردان محبت‌های او هستید.

ما در ادامه شما را با  هدایای خلاقانه برای روز مادر آشنا می‌کنیم.

 تابلو‌های هنری دیواری تزئینی

با عکس خانوادگی مورد علاقه مادرتان یک هدیه ویژه روز مادر درست کنید. یک جمله الهام بخش از فیلم، کتاب یا آهنگ مورد علاقه مادرتان به آن اضافه کنید. او عاشق آویزان کردن این تابلو در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا دیگر بخش‌های خانه است.

گردنبند قاب عکس

بهترین هدایای روز مادر آن‌هایی هستند که مصرف شخصی داشته باشند. یک عکس خاص را در گردنبند قرار دهید تا مادام العمر باقی بماند. او از این‌که این گردنبند را نزدیک قلب خود نگه دارد لذت خواهد برد.

قالیچه راهرو

نوار‌های رنگی الیاف را به هم ببافید تا یک هدیه خلاقانه روز مادر درست کنید. این قالیچه‌ها برای اتاق نشیمن یا راهروی ورودی عالی هستند. این قالیچه‌های دست ساز اتاق‌تان را رنگ می‌دهند.

سنگ‌های باغچه

به باغچه سبزیجات و گل‌های مادرتان جلوه تازه‌ای بدهید و سنگ‌های شخصی سازی شده‌ای برای مادرتان در آن‌جا قرار دهید. شما می‌توانید روی این سنگ‌ها یک پیام یا جمله الهام بخش بنویسید تا هر روز با دیدن آن‌ها به یاد شما بیافتد.

هنری که از قلب‌تان سرچشمه می‌گیرد

یک قاب چوبی درست کنید و عکس خود و مادرتان را در آن قرار دهید. یک پیام یا جمله الهام بخش در آن بنویسید. مادرتان عاشق قرار دادن این قاب روی میز کارش یا در خانه خواهد شد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

شیرینی طبیعی

عسل طبیعی به مادرتان هدیه بدهید. مادرتان از طعم تازه و فواید سلامتی آن بهره‌مند خواهد شد. سعی کنید روی ظرف عسل یک طرح مخصوص مادرتان بزنید.

بوم نقاشی خانوادگی

با استفاده از چاپ روی بوم نقاشی، یک اثر هنری کلاسیک یا شخصی بسازید. مادرتان می‌تواند این اثر هنری را در اتاق نشیمن یا هرجایی که دوست داشته باشد آویزان کند. شما می‌توانید از عکس‌های کودکی یا چاپ سیاه و سفید استفاده کنید.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

گردنبند دلربا

با استفاده از گِل یک قلب ساده دست ساز درست کنید و یک رشته از آن عبور دهید و یک گردنبند دلربا بسازید. این هم یک ایده هدیه خلاقانه برای روز مادر است.

یک سینی پذیرایی مخصوص

یک سینی پذیرایی مخصوص مادرتان بسازید. مادرتان می‌تواند از این سینی برای میزبانی از مهمان‌هایش استفاده کند و از استفاده آن لذت خواهد برد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

۱۶. گل‌های پرس شده

گل‌های محلی را از باغچه جمع‌آوری کنید، آن‌ها را پرس کنید و با ترتیب خاصی بچینید. به این ترتیب یک تابلوی هنری برای مادرتان بسازید. او می‌تواند این تابلو را در راهروی ورودی آویزان کند.

شمع

فنجان‌های چای دکوراتیو موجود در خانه یا فنجان‌های دست دوم را آماده کنید. در آن‌ها پارافین بریزید و فیتیله در آن بگذارید. مادرتان عاشق این زیبایی تزئینی خواهد شد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

زیبا، ولی کاربردی

یک کیف دست ساز برای مادرتان آماده کنید تا زیورآلات، لوازم آرایشی یا حتی شارژر خود را در آن قرار دهد. این کیف را با رنگ‌های مختلف تزئین کنید.

هنر نخ و سوزن ته گرد

از الگو‌های موجود برای هنر نخ و سوزن ته گرد استفاده کنید و برای مادرتان یک تصویر زیبا، مانند قلب، حیوانات یا خانه مورد علاقه‌اش را بسازید. او متوجه زمان و هنری که صرف این کار کرده‌اید خواهد شد.

 قاب موبایل

به قاب موبایل مادرتان جلوه تازه‌ای ببخشید تا بتواند تمام روز با آدم‌ها و لحظات محبوبش همراه باشد. یک قاب موبایل طراحی کنید که مخصوص مادرتان باشد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

کیف‌های چندبار مصرف

با هدیه دادن کیف‌های خرید چند بار مصرف، برای تره‌بار، خرید از سوپرمارکت یا جابجایی برخی اقلام، از طبیعت حمایت کنید. یک ظاهر خاص به این کیف بدهید که مخصوص مادرتان باشد و هر بار از آن استفاده می‌کند یاد شما بیافتد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

شانه سر بی نظیر

یک شانه سر را با استفاده از مهره و اقلام تزئینی زیبا کنید تا ظاهر مو‌های مادرتان را تغییر دهد. او عاشق هنر دست شما خواهد شد و از آن استفاده خواهد کرد.

مجموعه دستور پخت‌های خانوادگی

بهترین دستور پخت‌های خانواده و دوستان‌تان را گردآوری کنید. این یک هدیه خوب و ساده باری مادرتان است.

تزئین فضای بیرون از خانه

فضای پاسیوی مورد استفاده مادرتان را با بالش‌ها و کوسن‌های دوست داشتنی پر کنید. از تصاویر خانوادگی سفر یا دورهمی اخیرتان استفاده کنید تا دوست داشتنی‌تر شود.

صابون دست‌ساز

یک قالب صابون دست ساز درست کنید و آن را با عشق کادوپیچ کنید. رایحه آرامش بخشی مانند اسطوخودوس یا وانیل باعث آرامش و قدردانی مادرتان می‌شود.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

تیشرت خاص

طرح‌های زیبا و خلاقانه، یا حتی جملات زیبا روی تیشرت مادرتان می‌تواند یک ایده جالب باشد. چیزی که مادرتان از پوشیدن آن هیجان زده شود.

 شگفتانه صبحگاهی

صبح مادرتان را با سبدی از بهترین اقلام ممکن، مانند روزنامه، پودر تازه قهوه و یک ماگ شادتر کنید. او روزش را با این حقیقت آغاز می‌کند که چقدر او را دوست دارید.

 یک ساعت دست ساز

با استفاده از نقشه زادگاه مادرتان یا نقشه محلی که در آن زندگی می‌کنید یک ساعت مخصوص بسازید. حتی وقتی مادرتان برای انجام کاری دیرش شده باشد، باز هم زمان را چک خواهد کرد.

۳۴. جعبه تزئین شده

یک جعبه جواهرات یا جعبه نگهداری وسایل را تزئین کنید تا مادرتان بتواند وسایل شخصی‌اش مانند حلقه، چیز‌های با ارزش، گیره سر و ... را در آن‌ها نگهداری کند.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

تخته انتهای ردیف کتاب‌ها

گزینه نهایی برای افرادی که عاشق کتاب هستند یک تخته زیبا برای انتهای ردیف کتاب‌های‌شان است یک گوشی تلفن قدیمی پیدا کنید و ظاهر آن را بازسازی کنید یا از یک یک طرح چوبی استفاده کنید.

گوشواره‌های گل‌دار

با گوشواره‌های دست سازی که درست کرده‌اید به مجموعه زیورآلات مادرتان رنگ بدهید. این کار و پوشیدن زیورآلات به روز در مراسمات باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشد.

گردنبند سنگ ماه تولد

هدیه‌تان را ماندگار کنید و گردنبند سنگ ماه تولد به مادرتان هدیه دهید. برای این‌که نشان دهید به فکر او هستید سنگ ماه تولدش را در قابی به شکل قلب یا حیوان مورد علاقه‌اش قرار دهید.

روحیه‌اش را شاد کنید

شما می‌توانید یک پد ماوس برای مادرتان درست کنید که یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین عکس‌های‌تان را در آن قرارداده‌اید.

گلدان‌های زیبا

گلدان‌های گل را با طرح‌های زیبا رنگ کنید و به مادرتان هدیه کنید. او عاشق این طرح و نقش‌ها و غنچه‌های تازه خواهد شد.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

گیاهان دارویی تازه

گیاهان دارویی تازه مانند رزماری، ریحان و نعناع به مادرتان بدهید. این هدیه به او در آشپزی کمک خواهد کرد.

 پتوی گرم

قلب و روح مادرتان را با یک پتوی اختصاصی گرم کنید. وقتی این پتو را دور خود می‌اندازد عشق شما او را در بر می‌گیرد.

 پخته شده با عشق

روز مادر برای مادرتان شیرینی‌ها و غذای خوشمزه بپزید. شیرینی‌ها را در یک جعبه هدیه زیبا یا قابل مهر و موم کردن بگذارید.

نقاشی

یک طراحی یا نقاشی از مادرتان بکشید و یک کارت هدیه زیبا به آن پیوست کنید. با استفاده از مهارت‌های هنری‌تان او را خوشحال کنید.

خلاقانه‌ترین هدایای پیشنهادی برای روز مادر

گل‌های کاغذی

با استفاده از کاغذ یا روزنامه، گل درست کنید. این گل‌ها تمام سال سالم می‌مانند و می‌توانید آن‌ها را به رنگ دلخواه‌تان درآورید.

ظرف همه کاره

یک ظرف همه کاره برای مادرتان درست کنید تا مادرتان بتواند حلقه، دسته کلید، پول خرد و ... را در آن قرار دهد. شما می‌توانید این ظرف را با عکس‌های خانوادگی تزئین کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار