شریعتی بیان کرد: هر گاه مردم ایران در صحنه هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته اند، دشمنان عقب نشینی کرده اند و امروز شاهد حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هستیم.
کد خبر: ۸۲۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 11 February 2020

راهپیمایی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با به صحنه آمدن اقشار مختلف مردم در استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ راهپیمایان اهوازی مسیر میدان شهدا - خیابان آزادگان - خیابان سلمان فارسی - چهارراه آبادان را با در دست داشتن تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی و پلاکاردهای تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی کردند.

مردم همیشه در صحنه اهواز با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

راهپیمایی پیروزی انقلاب در سایر نقاط استان نیز با حضور پرشور مردم برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز اظهارداشت: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌اند و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خوزستان امروز آمدهاند تا حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کنند گفت: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسل جوانان کشور با شور و شعور اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم با حضور فعال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بصیرت دینی و وطن دوستی خود را به نمایش می گذارند افزود: مردم همیشه به ارزش‌های انقلاب، نظام و ولایت وفادار بوده و در لحظه های حساس این عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشته اند.

وی ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز زبانزد جهانیان است که مهمترین عامل آن حضور یکپارچه مردم و وحدت ملت ایران است.

شریعتی بیان کرد: هر گاه مردم ایران در صحنه هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته اند، دشمنان عقب نشینی کرده اند و امروز شاهد حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هستیم.

 

همچنین آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایزی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه بصیرت و آگاهی مردم ایران به ویژه خوزستانی ها است.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که همه اقوام استان برای تحقق یک آرمان گام بر می دارند و دشمنان از این موضوع ناراحت بوده و هراس دارند. امروز مردم خوزستان بار دیگر نشان دادند که همچنان پایبند آرمان های انقلاب اسلامی بوده و سر سوزنی از بیعت خود با رهبرشان جدا نمی شوند.

نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما در طول چهار دهه گذشته وفاداری خود را به این انقلاب ثابت کرده اند گفت: همچنین همواره در همه صحنه‌های اجتماعی در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده و عرصه را بر دشمنان تنگ کردند.

وی افزود: امروز بار دیگر شاهد اقتدار و اتحاد مردم ایران و تجدید میثاقی دوباره با شهدا و امام راحل بودیم و امیدوارم روز به روز شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار