تابناک / همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، کتاب شمیم عشق با خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان شهرداری لاهیجان رونمایی و منتشر شد.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 10 February 2020

تابناک / همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، کتاب شمیم عشق با خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان شهرداری لاهیجان رونمایی و منتشر شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، این مراسم با حضور فرماندار، معاونان فرماندار، اعضای شورای تأمین، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، مدیران ادارات و نهاد ها وخانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش شهرداری برگزار شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی گفت: مدیریت شهری لاهیجان همیشه به شهدای انقلاب اسلامی احترام گذاشته و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه های محوری شهرداری لاهیجان است.

وی اضافه کرد: کتاب شمیم عاشقی با گردآوری خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان شهرداری از جمله این برنامه ها است که با حمایت شورای شهر منتشر می شود.

وی به آغاز پروژه پارک جانبازان اشاره کرد و گفت: ما به احترام شهروندان خوب از کلنگ زدن آغاز پروژه خودداری کرده و از امروز عملیات اجرایی احداث پارک جانبازان با فضاهای متعدد برای شادی و نشاط شهروندان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به برکت ایام دهه مبارک فجر آغاز می شود.

وی افزود: لاهیجان شهر بهترین ها و اولین ها است و سال گذشته ما جزیره استخر را به مردم فهیم تقدیم کردیم و امسال هم با اقدامات زیربنایی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

کاظمی گفت: ساماندهی رودخانه درکی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهوری، ساماندهی مرکز دفن پسماند به مبلغ ۱۶۸ میلیارد ریال، احداث تصفیه خانه شیرابه به مبلغ ۶ میلیارد ریال، خرید زمین برای بازگشایی بلوار عاقیله به متراژ ۱۶ هزار متر مربع، اضافه نمودن یک پارکینگ عمومی به متراژ ۲۳۰۰ متر مربع، و شروع پایش تصویری شهر در راستای شهر هوشمند از برنامه هایی که توسط شهرداری همزمان با دهه مبارک فجر اجرا می شود.

وی به حضور نمایندگان شهرداری در محلات اشاره کرد و گفت:حضور نمایندگان شهرداری در سطح محلات برای بررسی و حل مشکلات با نسبت پایش روزانه خدمات شهر بیانگر این مطلب است که ما و اعضای شورای اسلامی شهر بر عهدی که برای خدمت به مردم بسته ایم، پایبندیم.

وی در پایان ضمن تشکر از اعضای شورای تأمین گفت: فرصت را غنیمت شمرده از عموم مردم آگاه و همیشه در صحنه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می نمایم.

جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم با بیان اینکه انقلاب ما بیش از هر چیزی انقلاب فرهنگی بوده، گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم که جان خود را فدای انقلاب کردند و باید از آنها سپاسگزار باشیم.

وی در این مراسم از اقدامات شهردار لاهیجان برای توجه به امور فرهنگی قدردانی کرد.

محمد رضا بینش پژوه نویسنده کتاب شمیم عاشقی هم با سخنانی از شهردار، رییس و اعضای شورای شهر و امور ایثارگران شهرداری برای تدوین این کتاب قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از کتاب شمیم عاشقی که توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با خاطرات خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان شهرداری منتشر شده، با حضور فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای تأمین و خانواده های شهید رونمایی شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار